Akşam, sabahın sıcak ve aydınlığını, gecenin karanlık ve ılık atmosferi ile kaplamıştı.
Tum, sırtını bir kayaya yaslamış ve elinde bulunan şişeden bir yudum alarak, bakışlarını ağaçların arasından gelen seslere dikti.
Tetikde duruyordu.
Odasına ışınlanmak için yeterli hazırlıklar yapılmış, dikkatle bir şeklide ince düşünülen tuzaklar bile kurulmuştu.
Kaira'ya tamamen güvenmemişti, önlemlerini ani bir saldırı durumuna karşın, iyi almıştı.
Sakin adımlar eşliğinde yanına oturdu ve elini mataraya uzattı.
Derin bir yudum aldı ve gözlerini yıldızlar ile dolu gök yüzüne dikti.
-"Eski zamanlarda.."
Tum'un bakışları kendisini bulunca mataradan büyük bir yudum daha aldı ve devam etti.
-"Eski zamanlarda ne" Bilgelik eserleri" nede "Puan penceresi" denilen bu şeyler vardı.. "
Tum'un bakışları sakince tereddüt ile çevrildi.
-" Demek ki.. Puan bölgesine gittin? "
-" Hayır.... Henüz değil ancak... Gideceğim... Bana yeni bir şişe verir misin? Tadı güzelmiş. "
Mana kıristalini okşadı ve elinde beliren şişeyi kendisine uzattı.
-"Nedir bu?"
Yüzünü bir sırıtma kapladı.
-"Anlatman bitince anlatırım.. Önce sen"
Şiyeyi yukarı dikti ve gözleri tekrar yıldızları buldu.
-"Rünler... Doğanın ve insanın gücünü barındıran basit kelimeler... Dünyanın düzeni ve hafızası, bu yazılar ile korunur ve tutulurdu.... Tâki..."
Tekrar şişeyi derince kökledi.
-"ahhh... Anlaşma bozulana kadar.. İki ulusun birbirini asla bulamaması gerekirdi... İnsanlar ve iblisler.."
Tum'un yüzünü bir şaşkınlık kapladı.
-"İblisler?"
-"Senin bölgedeki o" Aura" denen zımbırtıyı kullanan iblisler değil! Benim bölgemdeki insanların rünlerini silen iblisler! Ah... Baştan anlatayım... "
Tekrar bir yudum aldı.
-" Eski zamanlarda insanlar rünler ile gelişir ve güçlendirdi. Kişinin seçtiği veya özümsediği rünler, vücuduna girer, veya kendi seçimi ile Çekirdek penceresine yerleştilirirdi. "
Tum'un yüzünü büyük bir şaşkınlık kapladı.
-" Peki ne oldu ki...bu pencereler ikiye... Hayır.... İki ayrı ulusa ayrılacak düzeyde yasaklandı? "
Kaira'nın bakışları, büyük bir boşluk ile kaplandı.
-" Bizim yüzümüzden.. "
-" Bizim? "
-" İnsanlar aç gözlü canlılardır Tum! Aç gözlü! Zamanı geldiğinde iblisler ile anlaşmayı bozup, rün silmelerini çalmak için onların ölü bedenleri üzerinde çalışma yapacak kadar Aç gözlü!, onlardan melez çocuklar yapıp deney olarak kullanacak kadar aç gözlü! En güçlülerini... Kendi çocuğunu içine hapsadecek kadar... Aç gözlü... "
Tum'un bakışları Kaira'yı buldu.
-" Ah... Eskiden barış içinde yaşayan sadece iki krallık vardı.. İnsanlar ve iblisler... Kullanılan ise tek birin vardı.. Rünler... Ben, insanların bulunduğu son rün kullanıcısı olmalıydım... Fakat SENİ görünce, fikrim değişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantastikEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...