Gerçek Form Anka

1.1K 148 20
                                    

Gözlerini açtı ve içini kaplayan şok, tüm vücuduna yayıldı.

"Anka Füzyon" tekniğinin bile sadece 2 formülü vardı ve Tum'un beklentilerinin çok altında kaldı.

Neden "Form Anka" diğer Formlara göre daha zor ve zayıf olduğunu artık daha iyi alıyordu.

Gözlerini sakince tekniklere gezdirdi ve yüzünü bir heyecan kapladı.

Kullandığı form anka, sadece 3/1 tamamlanmış hali olduğunu öğrendi.

Bunu zaten çok uzun zamandır beklemiş ve alttan yeni form için planlar ve ön hazırlıklar yapmaya başlamıştı.

Bunca zaman uğraşıp hayatını ve geleceğini riske attığı ve sahip olduğu form, Sadece tamamlamadan uzak olduğu bir alt form olduğunu öğrendi.

Eğer, yeterince hazırlıklı ve planlı devam etmese ve olduğu formun ilerisini planlamasaydı, O zaman şuan başı büyük bir dertte olacaktı.

-"Hayat.. Oyun oynamakta üzerine yok değil mi?"

Tum, bu 4 yıl boyunca, gizli hazineleri ve saklı eserleri araştırmadan bir yerlere gelmeyeceğini biliyordu.

Krallıkta bulunan tüm gizli eserleri inceledi ve sadece işine yarayacak 8 eşya ve yeteneği dikkatlice seçti.

Gözlerini tekrar kitaba dikti ve Füzyon tekniklerini dikkatlice inceledi.

Teknikleri dikkatlice inceledi ve daha elde etmesi gereken ortalama 8 adet yetenek daha olduğunu keşfetti.

Ancak gördüğü yeteneklerin ve eşyaların hepsi 4 yıllık süreç içerisinde çoktan toplanmış ve kullanıma hazır bir şeklide beklemiştir.

Sonuçta önceki hayatında bu yeteneği kendisi Elf kralı için füzyonladı ve gerekli tüm bilgileri ve malzemeleri yakından tanıdı bu malzemeler,

-"Anka" gecenin sessiz pençesi ("Yetenek)"

-"Anka" ölümsüz alevler ("Yetenek)"

-"Anka" bilgeliğin sesi ("Yetenek)"

-"Anka" Ölümsüz canlının külleri. ("Bir kavanoz içerisinde bulunan 300g mavi bir kül yığını"

-"Anka" Form Anka ("Yetenek)"

-" Anka" Arka zinciri ("Pasif yetenek)"

-"Anka" sabrın sonu ("Pasif yetenek)"

-"Anka" Kutsal Anka'nın tüyü ("17cm uzunluğunda, moru andıran siyah bir tüy)"

Bunların ikisini zaten başından beri elinde tuttu ve Form Anka'nın asıl halini ortaya çıkartmak için yeteneğe alışmak için kullandı.

Tek eksiği bu sahip olduğu yetenekleri birleştirmek için, "Füzyon Kazanına" ihtiyacı vardı. Bu ise Krallıkta sadece 2 adet bulunan tek kullanımlık bir eşyadır.

Bir adedi kralın şahsi evinde, sonuncusu ise-

-"Lordum?"

Tum, bakışlarını kapıya çevirdi.

-"bitti mi?"

-"Evet"

Sakince dışarı yürüdü ve devasa kazana gözlerini dikti.

Sonuncusu ise kendi şahsi şatosunda yüz yıllık bir uykunun ortasında bekliyordu.

Onu tekrar çalıştırmak için 2 yıl uğraştı ve tam umutlarını kaybettiği anda, kazan tepki göstermeye başladı

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin