Yaşlının kesesini elinde tutarken, Khan'ın bakışlarının tuhaflığını fark etti.
Kesenin içinden, Bilye benzeri 5 adet hap benzeri malzeme, bunun yanında ise, 5 adet 4.alem taş çıktı.
-"Ahh... Bu kadar m-"
Khan, elini Tum'un tutmuş olduğu hapları yaklaştırdı.
Elini kırmızı olan hap benzeri bilyeye getirdi ve güneşe tutarak sakince seslendi.
-"Hmm....bunlar" Kan zehri topları... Tuhaf... "
Tum'un merakı, sabrına üstün çıktı.
-"Değeri veya piyasa fiyatı ne kadar? Daha da önemlisi... Ne işe yarar?"
Khan, anlık olarak bunun ne işe yaramazsa gerektirdiği söylemenin, pek iyi bir fikir olmayacağını biliyordu.
Hatta Tum'un daha 2.alemde bu kadar güçlendiğini görünce.. Ne yapacağını bile bilmiyordu.
Gelecekte nasıl bir güce sahip olacak?
Ne kadar takipçisi olacak?
Hedefleri ve planları nedir?
Veya... Bu hedefleri arasında ben varmı-"
-" Açıkla.. "
Gelen baskı ile irkilen Khan, böyle bir ağırlık karşısında yalan söylemeye cüret dahi edemezdi.
-" Heh.... 2. Alemin başında olduğun halde benden güçlüsün diye.. "
Tum, ileri bir adım attı.
-"hehehe.... Hayır hayır hayır... Sen çok yanlış anlamışsın dostum... Bu benim gerçek gücüm... Bu gerçek benim. On yıllardır gelişip, yaralanıp, ölüm ile burun buruna gelerek kazandığım gücüm.."
Sakince yumruğunu sıktı.
-"B..bu haplar... Kişinin kanını bulunduğu aleme göre zehirli hale getirir, yaralandığı veya vücudundan kan aktığı anda, kızıl bir sis bombası gibi patlar ve yayılır, etrafını çevreler..."
Tum'un yüzüne bir sırtıma geldi.
Khan'ın aksine, kendi bakış açısı çok daha farklı olmuştu.
-" Kullanımı nasıl?"
Khan, derin bir iç çekti.
-"Boşuna uğraşma moruk... Bu zehri vücudun kaldıramaz.. Bunu yapman için çocukluğundan beri zehir bilgelik eserin veya vücudunun zehre direnc-"
Bakışları, Tum'a çevrildi.
-"S.. Senin çekirdek yeteneğin... Yoksa.."
-"oh? Göründüğünden daha zekisin demek?"
Khan, korku ile Tum'a baktı.
2 milyon değerinde puanı ile.. Yarattığı baskı, Khan'nın bülbül gibi ötesini sağlamıştı.
Süreç acı verici ve zorlu olacak gibi duruyordu fakat.. Tum'un aklındaki plan başarılı olur ise... 2.alemde olmasının önemi pek kalmayacak gibi görünüyordu.
Yerde bağdaj kurdu ve hapların ikisini yuttu.
-"LAN OLM! İKİ NE? YARIM DEDİM BEN SANA YARI-"
Tum'un kulağından ve burnundan akan kanlar, gözlerinden akan yaşları izledi.
-"S.. SAKIN AZINI AÇMA! SAKIN!"
Öneriye uydu ve bağırmamak için kendisini tüm benliği ile tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasiEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...