Duruşunu düzeltti ve bakışlarını rakibine dikti.
Orduya eğitime başlayalı 4 gün olmuştu ki, eğitim partnerlerine kıyasla ne kadar geride olduğunu fark etti.
Kendi yaşıtları 2-2,5 Alem arası olurken, kendisi 1.Aleme yeni geçmişti.
Askeri sınıfta bulunanların en büyük şoku ise, Tum'un Alem olarak geri olmasına rağmen henüz kimseye kaybetmemiş olmasıydı. Çoğunlukla berabere veya Tum'un son anlarda yaptığı ince ve titiz darbeler sonucu kazandığı maçlar ile sonlamıştı.
Sınıfta bulunanların çoğu 15-20 yaş arası gençler iken, eğitmenlerin yaşları ile 22-25 arası değişiyordu.
Tum burada bir terslik olduğunu anlamak ile fazla zaman harcamadı.
Yaşlı ve tecrübeli olanlara ne olmuştu? Neden ordu genç nesile bırakıldı?
Tum'un düşünmesi gereken birçok şey vardı.
Eğitimin sonunda ise tekrar derse girdiler.
Tum bu dersleri, savaş eğitimlerine kıyasla iki kati daha dikkatli bir şeklide dinlemeyi seçiyordu.
Sonuçta yeterli savaş tecrübesi bulunuyordu, sadece bilgi açlığı onu yiyip bitiriyordu.
Şu ana dek öğrendiği şeyler ise, Alem atlamak için bir kademe üst Öz taşı gerektiği, bilgilik eserleri, ve son olarak efsanevi Alem ustaları oldu. Bunların en ünlüsü "Sinsi Şeytan" olarak bilinen ve hala hayatta olduğu düşünülen bir usta olmuştu.
Kendisi 8. Aleme geçen şeytanı birisi olarak bilinirdi.
Köyleri yağlamar ve şehirleri yok etmekle kalmayıp, korkunç yollar ile kendisini geliştiği bir gerçek olarak bilinirmiş.
Tum için "Şeytani" sözcüğü bir anlam ifade etmedi, sonuçta gelişmesi için her yolu mübah görürdü.
Şu ana dek en üst alem ise 9.alem olarak bilindi.
Bu köyde ise en yüksek alem olan kişi Alemde bulunan yüksek Gelişim hızına sahip köy yaşlılarından birisi olduğunu öğrendi.
Alemlerin kilit noktası 4. Ve 6. Alemde kazandığın bilgelik eseri olarak bilinirmiş. Eğer 4. Alemde güçlü bir bilgelik eseri kazanırsan, bu bir sonraki alemleri atlamanı kolaylaştırmak ile kalmayıp savaş gücüne güç kattığı söylenir.
Fakat Tum, bunun bir sorunu olduğunu çoktan fark etti.
Köyün en yüksek Aleme sahip olan ustası 5. Alemde ve 20 yıldır 5. Alemde sabit kaldığı söyleniyordu.
30'lu yaşlarında 5. Alemi Köyün desteği ile muazzam bir hızda geçtiği söylemesine karşın, nasıl oldu da 20 yıl boyunca sabit kaldı?
Derin düşüncelere dalması sonucu yavaş adımlar eşliğinde "Özümseme bölgesine" doğru ilerledi.
Burası orduda bulunanların Özümseme yaptığı bir alandır ve eğitmenler tarafından özellikle korunurdu.
Cebinden bir taş çıkarttı ve sakince özümsemeye başladı. Kanatlarını açtığı anda kalabalık gözlerini ona dikti.
-"İşte kanatların sıkıntısı bu.."
-"Savaşma şekli ve hareketleri güzel bile olsa heh..gelecekte kesin güçsüz kalacak!"
-"Kanat kullanması yetmez gibi birde Gelişim hızı düşük mü?"
Eğitmenlerin ve öğrencilerin fısıldaşması eşliğinde elindeki taş 4 saat sonucu çatladı ve alnından akan trenler kum dolu zemine damladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasyEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...