Kurt Akını - 2 (toparlanma Süreci)

927 107 42
                                    

Dışarıda bulunan savaş ve kurt seslerinin eşliğinde, bakışlarını yaşlının verdiği keseye yoğunlaştırdı.

Ordu merkezi şuan askeri bir savunma yeri olarak kullanıldığı için, kendisi için bir han kiraladı ve elinde bulunan tüm mal varlığını gözden geçirdi.

Dün aldığı 50 küçük öz taşı ve 2.alem öz taşının yanında anne ayıdan aldığı büyük taş da vardı.

Bunları bir kenara bıraktı ve yaşlının bıraktığı keseye elini uzattı.

Keseden çıkanları görünce biraz heyecanlandı ve bakışlarını tekrar taşlara dikti.

Bir adet 2. Alem taş Ve 1 adet 1. Alem bilgelik taşı vardı.

Tum'un öğrendiklerine göre 3 adet taş çeşidi vardı.

1. Taşlar küçük olan para birimi olanlardı. Bunlar hem Alem atlamak, hemde alışveriş için kullanırdı, fakat pek Alem özü vermediği için genelde "düşük" Gelişim hızı olan kişiler tarafından kullanılırdı.

2. Taşlar ise Alem taşları oldu. Hem piyasa değeri konusundan bu taşlardan güçlü hemde Alem atlamak için bu taşlar kullanılırdı.

Sonunçu olarak ise 3. Ve ön enderi olan "Bilgelik taşları" bunlar kişinin alemine bağlı olarak bir "bileklik eseri" veren taşlardı. Tum, bunları elinde tuttuğu için ne kadar şanslı oluğunu biliyordu.

Sonuçta bir alem atlarığında zaten bir adet bilgelik eseri kazanacaktır.

Bununla birlikte iki adet bilgelik eseri olacaktı!

Ancak Tum'un öğrendiği en önemli bilgi "Alem atlama kuralı oldu" yaşlı Genzu'nun verdiği bilgiler sayesinde bunu çok daha basit bir şekilde yapacaktı.

Artık özünü %100 ile doldurup kırmasına gerek yoktu. Bir kez %100 ile dolduracak ardından ise o özü yeni gelen öz ile geliştirecekti.

Derin bir iç çekti ve taşlara baktı. En hızlı yolu 2 Alem taşında bulunan özü emmesi olduğunu biliyordu. Sonuçta elinde 2 tane vardı ve eski gücüne kavuşması için bunu yapması lazımdı.

Bulunduğu yerde bağdaj kurdu ve taşı eline alarak içinde bulunan özü emmeye başladı.

Bu yeni teknik çok daha kolay bir hal almıştı.

Çünkü artık çekirdeğini kırması yerine sadece doldurması yetiyordu.

Boş küre şeklinde çekirdeği hızlı bir biçimde özü emmeye başladı.

Eskiden açık tuttuğu kanatları, artık sürekli dolan öz sayesinde gelen özü emiyor ve yorulma Süreci daha da uzuyordu.

Ortalama 4 saat sonunda bakışlarını zemine dikti. Yorulan bedenini yatağı bıraktı.

-"Pencere"

İSİM: Tum Anka

ÇEKİRDEK ALEMİ : 0

SAVAŞ ÖZÜ : %19

GELİŞİM HIZI: Düşük

Ruhi Bağlantı: Anka

Bedensel teknik : Form Anka ( Kanat)

Gelişim Türü : Bedensel
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tum,bu hız konusunda şaşkına düştü. Önceki ilk denemesinde %30 savaş özü toplamak için aralıklı 30 saat boyunca emmesi gerekirken, şimdi ise 4 saat içinde %19 öz emmişti!

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin