Yüz binlerce tüy havada uçuştu.
Keskin kenarlara ve narin yapısına karşın,
Soğuk metalik, ancak siyahı andıran mor bir rengi vardı.Tüyler havada güneş ışığı ile bir görsel şölen yarattı.
-"Çok güzel."
Lord Medya'nın ağzından masum bir şekilde bu sözler çıkarken Lord Kull büyük bir heyecan ile Tum'u izler.
-BAŞARDI! İNANAMIYORUM BAŞARDI! BENİM 2 YIL VE BİR ÇOK KAYNAK İLE BAŞARAMAZ İK-"
Kraliçe elini kaldırdı ve Lord Kull, konuşmasını yarıda kesti.
-"Özürlerimi sunarım kraliçem....
Sadece heyecana kapıldım."Kraliçe başı ile onayladı ve gözler tekrar arenaya döndü.
Tum, tüyleri düz bir biçimde birleştirdi ve elinde bir mızrak oluşturdu.
-"Oh? Silah mı kullanacak?
İzlemesi zevkli gibi duruyor~~"Melk, heyecanlı bir ses tonu ile izlemeye devam ederken, Pella gözlerini kıstı.
-"benimle gerçekten Mızrak - mızrak
Mı çarpışmayı planlıyorsun?"Tum sırıttı ve Pella'dan emdiği peri özünü mızrağa aktardı.
Yüzünü bir ciddiyet bürüdü.
Sanki silahı elinde tutan kişi Tum, yerine bir usta veya yıllarını bu silaha adamış biri gibi duruyordu.
Mızrak düz ve pürüzsüz bir hal almıştı.
Tum keskin ucuna iki karış mesafe kalacak şeklide sağ elini Mızrağın kıç kısmına, 3 karış kalacak şeklide ise sol elini koydu.
Pella, bu duruşu hemen tanıdı.-"B... Bu benim duruşum?"
Tum peri özünün tamamını aktardı ve Mızrağın keskin kısmını geri çekti derin bir nefes aldı ve,
-"Teknik 87
-"Form Anka
-"Peri özüKopya beceri
-" Şafak"
Büyük bir miktarda peri özü Tum'un kanatlardan mızrağına yayıldı ve Pella'nın yaptığı füzyon beceriye benzer bir beceri oluşturdu.
Pella'nın yüzü öfke ile doldu.
-TENİK 87
-MIZRAK KONTROLÜ
-"PERİ ÖZÜFÜZYON BECERİ
-" ŞAFAK"
İki yetenek çarpıştı ve büyük bir patlama ortaya çıktı.
Mina, patlama tarafından oluşan şok dalgasına maruz kalacaktır ki,
Son anda kanatlarını açar ve bir kalkan olarak kullanır.Kanatlarının ikisi birden büyük bir hasar alır.
İlk kanadın üst kısmı kopmuş ve yırtılmış,
İkinci kanat ise tamamen yok olmuştu.
Tum, sakinliğini korurken, Pella ise 8 aydır çalıştığı bu yeteneğin 1 saate yakın bir süre içinde tamamen analiz edilip aynı şeklide kullanılmasından büyük bir rahatsızlık duyuyordu.Tum elindeki mızrağı boynuna getirdi,
-"hmmm.. Düşündüğümden daha kolay bir yetenek?"
Pella'nın öfkesi daha da arttı.
Tum gözlerini Mina'ya dikti, yaralanmış ve zayıf durumdaydı ve kolay hedef haline gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasiaEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...