-"P.. Pencere"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
İSİM: TumGÜÇ: 5.000.000
HIZ: 5.000.000
DAY: 5.000.000
ZEKA: 5.000.000
MANA: 5.000.000Kullanıma hazır puan: 0
Aktif yetenek : Form Anka
Pasif yetenek : Anka zinciri, Nefes Gizleme, Gecenin sessiz pençesi. Çekirdek alemi, On zehrin bedeni, Çelik Beden
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Kalınlaşan derisini, gelişen kasları ve büyüyen el ve ayakları kapladı.
Damarlarında akan kan, sanki kendi kontrolünde ve düzergahında ilerliyor gibi hissetti.
-"Form Anka"
Kanatlarının siyah rengi, moru andıran metali andırmaya başladı.
Yumruklarını sıkarken, manasını tekrar şekil değiştirmekte kullandı ve görünüşünü siyah gözlerin yanında, Siyah kısa saçlara bıraktı.
Sakin adımların yerini, içini dolduran uçma hissi kapladı.
800 yıllık bulunduğu gücü çoktan geçmişti.
5 milyon puan ile, gümüş küme sahibi dahi olsa, hala 2.alemde sıkışması... Onun daha yıllar boyunca uğraşması gerektirdiğini hatırladı.
Aklında ise 2 düşünce vardı.
Khan, eğer ödül bölgesinden kaçmış ise, onu yakalaması imkansız bir hal alacaktı.
İkinci şık ise... Tum, aslında "Ölmüştü" bu sayede Khan'dan ve onun vereceği basından da kurtulmuş olacaktı.
Bakışlarını, portal benzeri yapıya dikti.
Khan ile, yakınında kamp kurup, zehiri vücuduna işlemeye çalışmıştı.
Yeni puanları ile gelişen bedeni, acı ve ağrılar ile titremeye başladığı anda, zincirler ile ağrılarını kesmeye başladı.
Attığı adımın sonunu, düştüğü boşluk tamamladı, sanki bir dağdan aşağıya doğru düşüyor, ve bir güç kendisini zemine çekiyordu.
Bakışlarını, zeminde savaşan insan ve canavar grupları kesti.
-"Hmm? Orc ve goblinler?"
Duruşunu düzeltti ve bakışları kitlendi.
-"Form Anka"
Sırtından çıkan 2M uzunluğunda mat ve keskin kanatlar, umudu kesecek kadar keskin duruyordu.
-"YARDIM GELDİ!"
-"hayır... Bekle o da kim?"
-"Bizim BİR KANAT KULLANICIMIZ YOK! TETİKTE OLUN!"
Yere indiği anda, yaydığı Baskı, çoğunun sesini kesmeye yetmişti.
-"7.. Hayır 8. Alemin başı bile ola bilir... Bu yaşta.. Ne bu çocuk?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasíaEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...