Dükkandan dışarı bir adım attı ve bakışlarını gök yüzüne çekerek, derin bir iç çekti.
Seçmelere yaklaşık 4 gün kalmıştı ve sahip olduğu yeteneklerin aksine, aklında farklı planlar vardı.
İlk olarak, şuanda yaşadığı gerçeklik, önceki hayatına nazaran daha farklı olmuştu.
Önceki hayatında, şuan madenlerden seçmelere katılma planı yaparken, şuan özgür ve yüksek bir güce sahip dahi olsa, yenilmez olmadığı anlamına gelmezdi.
Aslında bunları yapmasına dahi gerek yoktu.
Seçmelere kılık değiştirerek girer, hatta bir kapı bekçisinin dış görünüşünü kopyalayıp, içeri dahi sızması kolaydı.
Elbette bu teoride bu kadar basit kaçmıştı.
Tum, kendisinden çalınan yeteneğini geri almak için ruhunu vücudundan çıkarıp fark ettirmeden formu geri aldıktan sonra, krallık güvenliği çok büyük ölçekte artırmaya karar vermişti.
Hatta Tum, son 2 gündür bazı kopyalarını içeri sızdırıp bilgi koparmaya dahi çalışsa, belirli bir zaman sonra kopyalar yakalandı ve rehin alınmadan önce onları dışarıya geri çağırdı.
Krallığın hatta bazı yüksek Klanların dahi içinde bu savunma büyüleri vardı.
Bir rünü deşifre edebilecek bir yetenek...
Tum'un merakı dahi artsa, elinden pek bir şey gelmedi.
Sonuçta devasa bir krallığın içine sızmak, düşündüğü kadar kolay olmamasına karşın, bu hatalar alınan önlemlerin artmasına sebep olarak, Tum'un gelecekte yapacağı girişimlerin önüne engel dahi koymaya yemişti.
Bakışlarını, önünde bulunan başka bir başka bir silah dükkanına dikti.
Birden, seçmelere büyü kullanmayı bilen bir köle-asil kökenli biri... Çok dikkat çekerdi.
Onun yerine, yanında bir silah taşıması daha az dikkat çekeceğinden, bakışlarını silah dükkanı yerine, son sınıf akademi öğrencilerinin Antrenman yaptığı alana çekti.
Kılıçlar ile Antrenman yapan öğrencilerin yanında, mızrak, ok, gürz, çekiç, hatta balta dahi kullananlar dahi vardı.
Ellerinde ama tarzı uzun sopa tutanlara karşı, Tum'un bakışları zor silahlardan çekildi.
Mızrak, mesafeye ve tek taraflı saldırıya uygundu.
Balta saf güç ve hedef alıp rakibini ezici bir şekilde ezmeye,
Kılıç ise en basit olandı.
Balyoz, hareketi çok kısıtlar ve ok ise cephane sıkıntısı yarattı.
Gürz... Ezici gücü fazla dahi olsa, denge olarak kendisine pek hitap etmedi.
Bir kılıç istedi.
Mızrak kadar hassas bir denge ve kılıç kadar asil bir görüşünü olan bir kılıç...
Odağını rün alemine verdi ve her Ankanın kanadından bir adet tüy aldı.
Form kurdun metal kaplı kürkünden biraz aldı ve dünyasının çekirdeğinde bulunan alana girdi.
Rünler ile eşya dövmeyi, kendisini Kaira öğretmişti.
Sonuçta açık artırmada gördüğü eşyalar, oldukça farklı ve ilgi çekici olmuştu.
Zihnini eşyalara odakladı ve elinden çıkan zincir ile malzemeleri bir araya getirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasíaEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...