Bakışlarını gecenin sakin ve sessiz karanlığına odakladı.
Yu, Tum'un kollarında yorgunluktan uyuya kalmış ve bedenini rahatça Tum'un vücuduna yaslamış bir biçimde uykuya dalmıştı.
Tum ise, kıpırdamadan gözlerini kapatıp, geleceğe dair planlara dalmıştı.
Yu'nun çekirdek bölgesine gelmesinin bir yolunu bulmalı, ve ona rün alemini kazanması için destek çıkmalıydı.
Sonuçta Tum'un, Yu'ya olan güveni, Kaira'ya olan güveninin binlerce kat üzerinde duruyordu.
Bakışlarını aniden karanlığın içinden gelen adım seslerine odakladı.
Şaşkınlık dolu bakışlar içinde Lord Medya, Tum'un yanında uyuyan Yu'ya ve öldüğü sandığı öğrencisi olan Tum'un yüzüne şaşkınlık dolu bir bakış attı.
Saçların rengi kar beyazına kıyasla, daha griye benzer bir ton almış, yaşlılığın ve savaşın stresi ile olgunlaşan kırışıklıklar, hafif bir biçimde güzel yüzünde lekeler bırakmaya başlamıştı.
Gecenin karanlığı içerisinde, kızıl gözlerin parlaklığı, Medya'nın kalbine bir umut verdi.
-"T.. Tum?"
Titreyen sesi, şaşkınlıktan titreyerek attığı adımları izledi.
-"B..bu..Sen misin?"
Derin bir iç çekti.
Önceki hayatında kendisini sefillik içinden çıkaran bu güçlü kadın, Tum güçlenmeye ve gelişmeye çalışırken, zayıflığı yüzünden bir çok zarara sebep olmuştu.
Kendisine duyduğu evlat benzeri bu yakınlık dahi olsa, Tum için sadece mükemmel bir sona doğru giden ender adımlardan birisi olarak anıldı.
Bakışlarını Medya'ya dikti ve bir kopya oluşturdu.
Kopya, Yu'nun uyuyan bedenini yer değiştirmeyecek şeklide yerleşti ve Tum'un ayağı kalkması ile birlikte, Medya'nın bakışları yukarıya doğru döndü.
2M olan boyu ve gelişmiş bedeni, kendisini oldukça heybetli, Narin yüzü ve ucun saçları ise, bir centilmen edası verdi.
İleri bir adım attı.
Elmas rütbeli Medya, elmas rütbesinin sınırlarını dahi zorlamış olsa, rün aleminden gelen bu baskıyı, uzaktan dahi hissetti.
Mutluluk, heyecan, şaşkınlık, korku ve endişe.
Tüm bu hislerin arasında ileri bir adım atmıştı ki, Tum'un sırtından açılan Kanatlar, hızlıca durmasına sebep oldu.
Çiçek arkasının yaydığı koku, Medya'nın burnuna geldiği anda, şiddet ile seslendi.
-"BUZ TANRIÇASI!"
Vücudunu kaplayan zırh, aniden alarmları ve askerleri tedirgin etti.
Sese uyanan Yu, aniden bakışlarını lord Medya'nın üzerine dikti.
Zırhı açılmış ve Tum ile karşı karşıya duruyordu.
Tum'un bakışları, yoğunlaşan adım sesleri ile zemini buldu.
Dış görünüşünü değiştirmeden, tekrar seslendi.
-"Form Anka"
Bunu yaptığı anda, Yu ve yanındaki kopya başka bir bölgeye ışınlandı.
Tum'un sırtından çıkan buzul mavisi kanatlar, soğuk ve keskin bir görüntü yaydı.
Medya, bu yıllar içinde buz kraliçesi yeteneğini geliştirmiş ve Nedya'nın yardımı ile yeni bir güce ermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasíaEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...