Ormana Yolculuk

3.6K 228 121
                                    

Hafif bir sallanma ardından gözlerini açtı.

Güneş yeni doğmaya başlamıştır horozlar bile seslenmeden uyanmıştı
güneşin yaydığı ışığın etkisi ve rüzgar ile sallanması nedeniyle çıkan sesleri ile yüzünü bir sırıtma kaplan ve gözlerini tavana diker.

-"Ne kadar da sahte bir huzur?"

Yerden destek alarak ayağı kalkar ve etrafına bakınır.

Evi boş ve sessizdir.

Anne, babası ve iki abisi o daha 5 yaşında iken köye uğrayan bir ork grubu tarafından öldürülür.

Geriye kalan tüm Ailevi mal varlığı ise bir ev ve 3 gümüş paradır.

5 yıl boyunca çalıştığı halde elinde yalnızca 3 gümüş ve 2 bakır para biriktirmişti.

Evi, tahta çamur karışımı 1 odası 1 banyo ve 1 tuvaletten oluşan minik bir yapıdır.

Mutfak, odası ile birleşik genelde yerde veya masaların üzerinde uyurdu.

Bakışlarını kapıya çevirdi ve sakin adımlar eşliğinde kilerin kolunu kavradı.

-"elbette boş olacak."

Sessizce komşusunun bahçesinden 3 yumurtayı farkettimeden alıdı ve onları ufak demir bir kaba koyup biraz su ile pişmeye bırakmayı tercih etti.

Kendisi ise dışarı çıkmış ve köye bakınmaya başlamıştı.

Eski anılarına kıyasla köyün durumu daha iyi görünüyordu.

Yaşadığı köy etrafı tahta sırıkla ile çevrili bir hapishane gibidir.

Sağ tarafa yarım gün yürür ise, elf.
Sol tarafa yürür ise, cüce topraklarında bulur kendini.

Tam önünde ise vahşi yaratık hayvan ve orc, goblin gibi canlıların yaşam ortamı, arkası ise kraliyet duvarları.

Elbette oradaki insanlara göre buradaki insanlar birer eğlence kaynağı.

Bazen kendi arasında bahse girerler bu köy seneye yok olur bazısı iki üç yılı daha var der ve ortaya para koyan bile olur.

Köyde 10 adet "D" düzey asker bulunur.

Askerler de kendi arasında düzeye ayrılır,

"S" seviye bir asker ortalama 100 ile 200 kişiden oluşan birlikteler halinde dolaşır veya yüksek seviye ve kralın en yakınında bulunan dostları veya korumaları olurlar.

"A" seviye askerler ise büyük şehirler, kaleler veya şatolar gibi yerlerin korumasını üstlenir hatta ordulara bile yardıma gidenler olurdu.

"B" seviye askerler ise orduları oluşturan askeri birliklerdir.

"C" seviye askerler çoğunlukla gözcü veya acemi sınıfı olarak adlandırılır.

"D" seviye askerler ise belirli basit köyleri korur, veya emir verilen goblin, kurt gibi güçsüz canlıların bulunduğu yerleri temizler.

"E" seviye askerler orduya yeni alınan askerlerden oluşan acemi birliğidir.

"E" seviye olan bile 3 köylüye bedeldir.

"D" seviye bir asker, ortamla 4 veya 5 goblini tek başına öldürebilir şekilde eğitim gören kişilerdi.

Genelde Tum'un gündelik işi bu askerlere su ve yiyecek getirip onların silah ve zırhlarını parlatmaktır.

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin