Toparlanma Süreci Bölüm-2

1.4K 160 5
                                    

Saat öğlen vakitlerinde gelmiş Tum odasına Lord Medya ise yapması gereken bazı klan işleri olduğu için dışarı çıkmıştı.

Tum şuan derin bir konu düşünüyordu şuan 4000 HIZ ve 4000 Day puanı vardı sınırı 14.000'e kadar çıkabilirdi ve sınırı 15 yaşına yani 4 yıla kadar arttırma şansı yoktu.

Kendi bedeni ona engel oluyordu! Tum düşündü "sis" yeteneği şuan ona 10.000 puan katkıda bulunur ve rakiplerini zayıflatır.

Ancak bu onun 10.000 puan savaş başı eksik kalmasını sağlar şuan kendi yaşında asillerin sınırı 15-18 bin arası değişiyor Prens Melk ve Mina o savaştığı sırada 20.000 puan yani yaşlarının zirvesinden 5000 puan eksikleri vardı. Ancak onlar "kraliyet" kanından geliyordu Tum ise "köle" kökenlidir bir "asker" kökenine sahip olan birisi bu yaşta 15-16 bin bir asil ise 17-18bin puana bununla birlikte bir "Kraliyet kanına sahip olan kişiler ile 20-25 bir puana sahip olabilirdi!

Ancak bu Tum için geçerli değildi onun sınırı 14.000 Di düşündü.

-"şuan 10 milyon kraliyet altınına sahibim ve kimseye borcum yok. bunlarla puan veya yetenek rulosu almak... Mantıklı."

Ancak o zaman" sis" yeteneğimin tek faydası rakibi zayıflatmak olur zaten bu yeteneğimi gören Elf, iblis ve cüceler beni kopyalamaya başlamıştır... Hatta bunu yapan insanlar bile vardır... "
İçinden geçirdi.

-" bana yeni bir strateji gerek.. Güvenli ve güçlü.. "

Tum (form) yeteneğinden vaz geçmek istemedi.

Uçmak çok büyük bir avantaj!
Hız ve menzil avantajı!
Bir köle için vaz geçilemez bir ikili. Tum düşündü.

-"peki" sis" ile "felç" yeteneğini birleştirirsem?"

Tum önceki hayatında yüzyıllarca yıl yaşamış ve tonlarca tecrübe edindi.
Bir sürü güçlü rakip ile karşılaştı bir çok zafer kazandı ve sayısız miktarda kaybetti.

Eski anılarını araştırdı de düşündü kimse bunu yapmamıştı!
Yeni bir" füzyon" büyüsü oluşturmak önemlidir çünkü bunu yaparsa bazı aşılamalar ile bu büyüyü kendine özgü yapabilir ve bunu kendinden başkası kullanamaz.

(form) yeteneği aynıydı ancak bu yetenek 3'e ayrıldı ve her birini dünyada sadece bir kişi kullana bilirdi.

Bunun formülü bundan 80-90 yıl sonra cücelerin yaptığı bir kazı sonucu bulunup formüller elfler ve iblisler tarafından zorla alınacaktı! Tum düşündü.

-"10.000 puan alsam ve iki yeteneği birleştirirsem......"

Diye düşündü ancak bir tehlikesi vardı.
Bunu yanlış yaparsa "çekirdek" yeteneği "kanatlı form"u kaybeder ve bunu yeniden yapmak için yeterli malzemesi yoktu!

Tum düşündü kral ona bir görev verecekti ve bir rütbe alacaktı.
Şuan ki puanları ile " E" rütbesi ancak olurdu ve bu statü olarak onu düşük bir konuma alıyordu.

Tum düşündü ve acımaz bir şekilde güldü.

-"buraya kadar herşeyi tehlikeye atarak geldim! şimdi NEYDEN KORKUYORSUN? TUM!"

Yanına bir çanta aldı ve dışarı çıktı ve Lord Nedya'nın yanına gitti kapıyı çaldı Lord Nedya bunu duydu ve sordu.

-"kimsin?"

Tum nazik bir ses tonu ile cevap verdi.

-"benim efendim Tum"

Lord Nedya biraz Meşguldü ama, gelenin Tum, olduğunu görünce bunu pek umursamadı.

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin