Medya, bakışlarını kalın kapısı bulunan odaya dikti.İçeride ise 2,5 aydır kaybettikleri yüzünden Yanlız kalmak isteyen Tum vardı, en azından... Onların düşüncesi buydu.
Tum ise vücudunu geliştiren ve ona işkence eden puanlara alışmak ve 3 yıllık akademi bilgisini ezberlemek için kendisini içeri kapatmıştı.
Bazen günlerce bişi yemeden dururken, bazı günlerde içeriden yayılan enerjinin hizmetçilerin bayılmasına sebep olduğu bile söylenmişti.
Çoğu kişi intihar ettiğini söylese bile, Tum planları sadece geleceğe yaptığı yatırımlar sayesinde gelişmesini daha da kolaylaştırmıştı.
Khan'dan aldığı vücut,kemik,kas ve tendon geliştirme teknikleri sayesinde edindiği yeni puanların vücuduna yayılımı normalden daha kısa bir süre almıştı.
Bakışlarını kapalı olan pencereye dikti ve içeri giren hafif rüzgar, saçlarını okşadı.
-"Pencere"
İSİM: Tum
GÜÇ: 500,000
HIZ: 500,000
DAY: 500,000
ZEKA: 500,000
MANA: 500,000Kullanıma hazır puan: 0
Aktif yetenek : Form Anka
Pasif yetenek : Anka zinciri, Nefes Gizleme, Gecenin sessiz pençesi.
Sakin bakışlar ile elini hafif yağan yağmur damlalarının ardında gezdirdi.
Sağ elinde bulunan yüzükte tüm serveti olan 980.000.000 kraliyet altını ve sol elinde Adası yıkılmadan önce uzun süre koruma kapasitesi olan yüzükte ise 10 ton Ejder arısı balının yanında, tarihi eşyalar ve değerli bitkiler ile birlikte aynı bir servet yatıyordu.
Toplam mal varlığı ile Lord Nedya ve benzeri para baronu Ailelere meydan okuması basit bir göz korkutmadan başka birşey değildi.
Kendisi yükle dolu bir gemi gibiydi. Durmuş dahi olsa, içerisinde bulunan yükün ağırlığı bile belirli bir mesafe kat etmesine kolaylıkla sebep olacaktır.
Tek sorunu adasında bulunan birçok S Ve A düzey Elf askeri olacaktı yani... Eski adasının olması gereken yerde..
Kral bunu pek araştırmadan, Tum'u geçici süre rahat bırakma kararı aldı.
Sonuçta krallık onun kölesi tarafından sızılan bilgi yüzünden maddi ve asker kaybı yaşamıştı.
Tum'un uğraşması gereken birçok sorun, kaybettiği ve Kaybettiklerinin üzerine eklenmiştir.
Başkası olsa çoktan stresten yüzünden uykusuz kalıp kara kara düşünürken, kendisi şaşırtıcı şekilde sakindi.
Önceki hayatında kendisi bir mezbah sahibi olmuştu ve bu tür sorunların kendisi için sadece Bir zaman kaybı olmasından başka bir şey olmadığını biliyordu.
Sakin tavrı ve ilk kez, takım elbise giymemiş hali ile dışarı çıktığı anda bakışları Medya ile karşılaştı.
Uzayan saçları sırtını geçmiş ve üzerinde bulunan beyaz tişörtü ve basit eşofmanın yanında, terlikleri ile Medya'nın şaşkın bakışları ile kalmıştı.
800 yaşında birinin bu tarz şeylerden pek utanmasına gerek yoktu.
Akademinin ve Khan'dan öğrendiği bilgiler ile geçmişindeki tek eksik olan "Eğitim" kısmından da kurtulmuştur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasiEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...