Dağlarda Antrenman İlk Düello

1.6K 171 13
                                    

Gözlerini açtı hava hala yağmurlu ve soğuktu.

Kendi odası ise sıcak ve rahattır.

Dışarıdan bir ses duyuldu bu "seçmeler komitesi başkanıdır" bir konuşma yapmak için ses yayma büyüsü açmış, ve konuşma yapmak üzere ses yayma büyüsüne manasını aktardı.

- "sevgili yarışmacılar gecikme için üzgünüz.
Bilginiz üzere bu sene seçmeler yalnız insanlar için değil elf, cüce, ve iblisler için de yer alınacaktır."

Tum, iblis duyunca bir tuhaflık hissetti.

İblisler kırmızı tenli, kafalarında boynuz olan, ateş büyüsü yoğunluklu bir ırktır.

Önceki hayatında bu sınava girmek için madenden kaçtı ve başarısız oldu.

Ancak bu sene hemen girebildi ve geçen sefere kıyasla durumu 10 kat daha iyiydi.

Başkan konuşmaya devam etti.

- "şiddetli fırtına yüzünden seçmelere ara verildi.
Ama merak etmeye gerek yok 3 gün içinde başlayacak! HERKESE BAŞARILAR DİLERİM!"

Dedi ve yansıma büyüsü ortadan
kalktı.

Tum, ayağa kalktı ve dışarı çıktı. Dışarıdaki ormana gitti ve eski bulduğu açıklığa doğru yürüdü.

Tam kanatlarını açıyordu ki yanından bir Elf grubu geçti.

Bu grup, bir çift şövalye yanında iki uşak ve kısa, siyah saçlı, mavi gözlü, onun yaşlarında bir kız çocuğu vardı.

İki şövalye hemen Tum'a baktı ve kızın önünü kapadılar ve kılıçlarını Tum'a doğru tutarak sordular;

-"KİMSİN?"

Uşak Tum'u baştan aşağı süzdü Tum'da onu süzdü ve bir sırıtma ile,

-"benim adım Tum, bir köle kökenleyim.
Buraya antrenman yapmak için geldim efendim."

Dedi ve diz çöktü sövelyeler biraz utanmış hissetti.

Sonuçta 10 yaşında bir çocuğa iki yetişkin şövalye kılıç çekti.

Hemde bir köle kökeni olduğu halde!

İkisi uşağa döndü.

Tum, analiz kullanmaya çalıştı ama uşak birden,

-"ohoohoo analiz demek..... Bir köle için değerli... Bir yetenek.... Değil mi? "

Tum şok oldu demek ki bu adam bir "A" veya "S" seviye olmalı diye düşündü.

-"kabalığımı bağışlayın efendim! Sadece tek kişiyim ve tedbirli olmam lazım"

Dedi uşak güldü ve Tum'a doğdu baktı.

- "Madem öyle bize yeteneklerini göster. Tabiki söylediklerin yalan  değilse..."

Tum tereddüt etti sonuçta bir köle kökeni vardı ve "kara kanat" - "kara sis" çok ender yetenekler olduğu için zorla gasp edilebilir veya saldırıya uğrama şansı vardı!
Uşak konuşmaya devam etti.

-"hmmm.... bende yalan okuyan bir yetenek var Bu demektir ki doğru söylemişsin.
Buraya antrenman yapmaya geldin? O zaman göster!"

Tum gözlerini adama dikti.

-"yeteneklerimi göstermeye korkuyorum efendim"

Adamın yalan büyüsü  bir sorun bulmadı.

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin