Elinde bulunan son taş çatladı ve vücudu bir ağrı ile kaplandı.
-"p.. Encere"
İSİM: Tum Anka
ÇEKİRDEK ALEMİ : 0
SAVAŞ ÖZÜ : %30
GELİŞİM HIZI: Düşük
Ruhi Bağlantı: Anka
Bedensel teknik : Form Anka ( Kanat)
Gelişim Türü : Bedensel
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Derin bir nefes çekti ve bakışlarını ter dolu alnından süzülen rüzgarın dalgalandırdığı yapraklara dikti.
Kanatları eski puan penceresine göre daha zayıftı. Fakat ilk günkü gibi de değildi.
Kısa bir süre sonra tekrar kanatları kapandı ve vücudunu bir ağrı kapladı.
Kanatlarını 15 saniye açmıştı ki, yorgunluk tekrar vücuduna saplandı.
Yaklaşık 30 saat boyunca aralıklı dinlenerek taşlarda bulunan özü emdi ve yerinden bile kıpırdamadan ayının dikkatini çekmemek için sabırla mücadele etti.
Terlemiş vücudu ise en büyük sorun olmuştu.
Ayının yüksek koku alma becerisini sayarsak... Tum'un artık sessiz kalması ve hareket etmemesi başa çıkması gereken tek sorunu olmayacaktı.
Ayı uyuya kalmış ve Tum'un bulunduğu ağaçtan 7m uzakta istirahate çekilmişti.
Tum sakin adımlar ile ağaçtan aşağı doğru inmeye başladı.
Acıkmış, susamış ve yorulmuştur. Uykusuzluk bunun üzerine eklenince.... Yapacağı tek bir hata sonsuz ve rahat olmayan bir uykuya yatmasını sağlayacaktır.
Ağaçtan aşağı indiği anda sessizce yürümeye başladı.
Ayı daha uyanmamış ve hareketlerini sabit tutmuştu.
Yoluna devam etti ve ormanın derin kısımlarına doğru yürüdü.
Etrafı incelerken, izlendiği hissini gizleyemedi ve gözlerini çalılara dikti.
Kurt sürüsü kısa bir mesafe içerisinde pusuya yatmış ve beklemiş durumda duruyordu.
Sırtını bir ağaca dayadı ve gözlerini önüne dikti.
Canlılardan gelen hırıltı ve gözlerinin parlaklığı, Tum'un duruşunu değiştirmesine sebep oldu.
Çalılardan çıkan 20'ye yakın kurt etrafını sarmıştı.
Gözlerini ağaçlara dikti fakat.. Bunun için enerjisi dahi kalmamıştı. Kurtların bölgeyi terk ettiğine emindi.
Saldırmak için ayının uyuması en uygun zamandı fakat kurtlar o zaman bile ortaya çıkmamış ise bu gittikleri anlamına geliyordu.
Tum kesinlikle savaşamazdı. Yorgun ve bitkin düşmüştü. Geriye son 2 seçenek kalıyordu.
Blöf yapmak veya son kez kanatlarını kullanmak.
Bakışlarını kurtlara dikti ve sakince mırıldandı.
-"Form Ank-"
Yüksek sesler zemini titretti ve kükreme kurtları bile ormanın geri tarafına bakmaya zorunlu kıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasyEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...