Yeni Bir Yenetek Yeni Stratejiler

1.4K 161 11
                                    

Tum yere oturdu ve işe koyuldu hemen sahip olduğu 10 "zırh kontrolü" ve 10"ağır uçuş" yeteneğini birleştirme hazinesine yerleştirdi. ikisi kaynaştı ve" zırhlı kanat" yeteneğine sahip oldu.

Bu yetenek Tum'un bir zamanlar sahip olduğu "alacakaranlık" gibi sırtından kanat çıkmasını ve bunların sert bir yapıya sahip olmasını sağladı. Tum devam etti ve 10 "büyü emme" ve 10 "kalkan"
Yeteneğini bir birlikte ruloya koydu ve bunlar da kaynaşarak "büyü kalkanı" yeteneğini elde etti.

Bu yetenek kişinin önüne "mana" ile oluşan bir kalkan açar ve bu kalkan rakipten gelen belirli miktarda büyüleri "mana"ya çevirip kullanıcıya faydada bulunur.

Tum, devam etti ve 10" zehir direnci" ve 10"arındır" yeteneği bir bölmeye koydu ve ikisi kaynaştı ortaya "temizlik" yeteneği çıktı.

Bu yetenek pasif yetenektir kişinin "puan düşmesi" veya "zehir" gibi etkenlerden daha az etkilenmesin sağlıyordu.

Tum, düşündü şuan elinde (zırhlı kanat-büyü kalkanı-temizlik) yeteneklerini vardı.

Durdu ve son aşamaya geçmeden önce 10.000 puanı pencereye ekledi.

Vücuduna keskin bir acı girdi.

Füzyon yaptığı için sis açamadı ve acı ile tek başına direnmek zorunda kaldı.

30 dakika sonra acı durmuş ve kendisi rahatlamıştı.

-"DEVAM"

Diye, içinden geçirdi.

Çektiği acı daha yeni azalırken şuan ki 3 yeteneği birleştirdi (zırhlı kanat-büyü kalkanı-temiz-) bu yetenekler kaynaştırma aşamasında bir sorun var gibi göründü!

Tum her zaman olduğu gibi sakindi ve sahip olduğu "füzyon kolaylaştırıcı" rulodan 5 tanesini içine attı.

Bir anda bu zor dalgalanma sakinleşti ve yetenekler kaynaştı.

-Yeni yetenek (?)-

bu Yetenek Tum tarafından bulunmuş ve bir ismi dahi yoktu.

Tum düşürdü ve buna "formsuz kanat" adını verdi.

Bu yetenek kullanıcının sırtında bir çift siyah kanat açar bu kanatlar kendine gelen büyüyü emer ve manaya çevirirdi!
Ama bunu kullanmak için "mana" lazımdı.

Tum hala sakindi ve içinden geçirdi.

-"kanatlı form lordu"

Çekirdek yeteneğini açtı ve "sis" ile bu yeteneği birleştirdi.

Sis yavaşça yok oldu ve bu kanadın içine girdi ve tekrar penceresi kendiliğinden açıldı.

-yeni yetenek(?)-

Artık bu kanatlar yara iyileştirme özelliklerine sahiptir.

Tum buna (formsuz kanat 2) dedi son olarak elinde kalan 10" tek örnek" ve 9"füzyon" kolaylaştırma yeteneklerini bir araya koydu 10 "zaman" ve (formsuz kanat 2) yeteneğini ekledi bunu yaparken gölgesini zırha çevirdi ve kanatlarını açtı bütün yetenekler birleştirmek için büyük bir güç harcadı.

Tum kemikleri parçalanıyor, derisi süzülüyor, beyni kaynıyor gibi hissetti.

Tamı tamına 8 saat boyunca devam etti acı ile dolu bakışların eşliğinde, bitirdi.

Takrar penceresi kendiliğinden açıldı ve önünde belirdi.

-(Form isim(?)-

Tum'un kalbi heyecan ile attı ancak sabit kaldı ve düşündü.

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin