İhanet

1.3K 148 46
                                    

Tum gözlerini açtı tekrar bir hastane odasında duruyordu, bu sefer başında kimse yoktu.

Oda boş ve kendisi yalnız başına yatakta uzanmış bir şekilde duruyordu.

Kenarda kendisi için ayrılmış kıyafetler vardı ve yaraları tedavi edilmişti.

Omzundan koltuk altına kadar giden bir sargı bezi vardı, son olarak bacağının üstünden baldırını saran bir bez daha vardı.

Tum, bu sargıları yavaşça kaldırdı. Yaraları iyileymiş ve yara izlerinden dahi eser kalmamıştı.

Tum aynaya baktı ve gözlerini bir endişe aldı hemen içinden geçirdi.

-"kilit"

Zincirler belirgin olmadı?

Tum tekrar korku ile seslendi.

-"KİLİT!"

Sonuç aynıydı.

Birşey olmadı dünyada eşi benzeri olmayan, ve sadece 3 kopyası olan "Form" yeteneğini yeni bir düzeye geçirdi ve artık bu yoktu.

Tum endişe ile seslendi.

-"pencere..."

İSİM:TUM
GÜÇ:-
HIZ:14.000
DAY:14.000
ZEKA:-
MANA:-
kullanıma hazır puan:0
Pasif yetenek:0
Aktif yetenek:0
Çekirdek Yetenek:0

Tum'un içini bir korku saldı ancak sakindi.

Üstünü giydi ve dışarı çıktı dışarıda onu 4 adet gardiyan karşıladı.

-"kral sizi bekliyor"

Tum duruşunu düzatti ve yürümeye devam etti.

Bulunduğu durumu düşünürken
sonunda kralın şatosuna geldi.

İçeride Lord Medya ve Nedya kralın yanında duruyordu kral ise Tum'a bakıyordu.

Lord Medya ciddi bir yüz ifadesi ile dururken Lord Nedya biraz üzgün gibiydi.

Tum yürüdü ve Kralın önünde diz çöktü.

-"Kralım"

Kral biraz rahatsız biraz ise ciddi bir duruş sergiledi ve konuşmaya başladı.

-"Kanatlı gözcüler birliğinin tek üyesi Tum bu günden itibaren" buz Ankası" klanının bir üyesi değilsin ve" kanatlı gözcüler" Birliği dağıtılmıştır! "

Tum böyle birşey olacağını tahmin ediyordu ancak bu kadar erken olmasını beklemedi.

Duruma rağmen sakinliğini korudu ve usulca konuştu.

-" Kralım böyle bir ceza için nasıl bir küstahlık yaptım? "

Kral derin bir nefes aldı.

Lord Medya yumrukları sıkarken, Nedya yere bakıyordu.

-" Evlat yeteneğin yüksek.... Ancak bir köle asilleri yenmeye devam ederse... Krallık sıkıntıya girer kaos ve iç isyanlar baş gösterir.. "

Tum tekrar izin istedi ve konuştu.

-" Kralım bir köle isyan çıkaramaz değil mi?"

Kralın sesi ciddi bir ton aldı.

-"sorun köleler değil çocuğum! Asiller!
Seni desteklemeye devam edersek..."

Tum sessiz kaldı.

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin