Yukarı kollarında çıkmıştım çıkmasına ama hala içimde yanan bir köz vardı. Beni yatağa bırakıp, öpmeye kalkınca kollarından sıyrıldım.
— Şömineyi söndürmedin, istersen söndür de gel. Yangın falan çıkar mazallah, dedim banyoya doğru giderken.
— Ben onu tamamen unuttum. Bir de odun atmıştım değil mi?, aklımı alıyorsun diye boşuna demiyorum, dedi elinle alnına vururken.
O kapıdan çıkınca, gayet sakin pijamalarımı giyip, misafir odasına geçtim ve kapıyı kilitledim.
Telefonumun ışığı yandı. Tuvana'dan mesaj gelmişti. Bari birimiz bu gece mutluyduk. Başımı yastığa koydum kapı çalınmaya başladı.
— Yasemin çocukluk ediyorsun. Oturup konuşalım, eteğimizdeki taşları dökelim, dedi kapının diğer yanından.
— Ferzan konuşursam çok pis küfür ederim, o yüzden rica ederim git. Sabaha sakin kafayla konuşmak istiyorum, dedim kibarca.
— Ben senden ayrı yatmak istemiyorum. Bu odanın yedek anahtarı bende, kapıyı açabilirim, dedi ukala bir şekilde.
— Açmamanı ve beni yalnız bırakmanı tercih ederim. Eğer açıp da içeri girmekte ısrar edersen o zaman babamlara gitmek zorunda kalırım, dedim olabildiğince sakin bir şekilde.
— Onların eşleri benim arkadaşım. Çağırmasam çocuklara çok ayıp olacaktı. Yapma ne olursun. Bizim dışımızda, bizden önceki olaylar yüzünden bizi cezalandırma, dedi yalvarırcasına.
— Üzgünüm Ferzan ama yalnız kalmak istiyorum, dedim ve sustum. O da sustu.
Gece neredeyse hiç uyumamıştım. Sabah tanımadığım bir numaradan gelen aramayla uyandım.
— Efendim, dedim gözümü açamadan.
— Merhaba Yasemin ben Burcu, dedi karşı taraftaki ses ve ben biranda ayıldım.
— Burcu?, dedim şaşkın bir şekilde.
— Evet benim. Kusura bakma sabah sabah rahatsız ettim ama daha fazla bekleyemedim. Ablam dün yaptığı densizliği anlattı da inan çok utandım.
Benim boşanmamın Ferzan'la ya da başka birisiyle alakası yok. Biz anlaşamadık o yüzden ayrılıyoruz. Ben sizin gözlerinizde o aşkı gördüm. Demek ki mutluluğu bulmuşsunuz.
Karma de yaşattığını yaşamadan ölmezsin de ne dersen de sonuçta ben bir kadını üzdüm, yuvasının yıkılmasında payım oldu, şimdi de benim yuvam yıkılıyor.
İnşallah ben de sizin gibi mutluluğu, aşkı bir kez daha yakalarım. Hoş yakalamasam da pek önemli değil, kızım benim her şeyim. Aşkım, sevdam hepsi o.
Ablamla kesin bir dille konuştum hem senden hem de Ferzan'dan özür dileyecek... dedi araya girdim.— Madem gerçekleri konuşuyoruz Burcu biz Ferzan'la sizinle karşılaştığımızda aşık falan değildik. Çok sonraları olduk...
— Ben sana şöyle söyliyeyim, siz farkında değildiniz Yasemin belki ama siz Ferzan'la daha o zaman fena halde aşıktınız. Açıkçası, evlenmenize, yuva kurmanıza çok sevindim. Bundan sonrası için de söz veriyorum, kesinlikle ve kesinlikle benimle hiçbir ortamda bir araya gelmeyeceksiniz. Ben Amerika'ya gidiyorum. Orada küçük bir şirket kuracağım ve buradan ürün alıp, orada satacağım. Her şey hazır, dedi mahçup bir şekilde.
— Senin adına çok sevindim. İnşallah sen de mutlu olursun, dedim derin bir nefes alıp.
— Şey Yasemin ayıp olmazsa senin yanında Ferzan'dan da özür dilemek istiyorum, dedi derin bir nefes alıp. Önce "Ne gereği var, ben söylerim", demeyi düşündüm, sonra da "Ferzan ne diyecek acaba?", diye merak ettim. İçimde acaba kalmasın diye;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK GELİN (TAMAMLANDI)
Ficción GeneralYasemin Çalışkan adı gibi çalışkan, akıllı 25 yaşında genç bir kadın. Evlendiği gece kocasını eski nişanlısıyla görüp düğününden arkasına bile bakmadan kaçan "Kaçak Gelin". Kaçışının ardından kendini bir tekne içinde Yunanistan'a doğru giderken bulu...