~На следващият ден~
Алармата ми отново се раззвъня.
- Налага ли се да ставам?!- изръмжах недоволно и изключих шибаната си аларма. Седнах на леглото и потърках очите си. Не ми се ставаше!
Поседях малко така в леглото, гледайки в една точка, след което станах и се запътих към банята. Измих си зъбите и лицето, оправих си косата и влезнах в стаята си.
Застанах пред гардероба и започнах да гледам за дрехи. Минути по-късно избрах какво да облека и се преоблякох. Взех си раницата и отидох в хола. Взех си една ябълка и излезнах от нас, а долу ме чакаха цялата тайфа.
- Закъснях ли?- попитах аз, докато затварях вратата.
- Закъсня точно с 47 секунди!- каза Ивайла и се засмях.
- Не си закъсняла, Т/И.- каза ми Миа.
Тръгнахме към университета и Намджун започна да ни обясня какво щяло да има на изпитите в края на семестъра. Всички слушаха внимателно и леко кимаха с глава, а лично аз едва не заспивах права.
Не след дълго бяхме пред университета. Всички се разпръснаха на някъде, а аз тръгнах към аудиторията, в която имах лекция.
- Т/И!- провикна се някого и аз се обърнах назад. Видях Йешим да идва към мен и да ми маха с ръце.
- Добро утро!- каза тя весело.
- Добро утро!- казах аз, все още умираща за сън.
- В коя зала имаш лекция?- попита ме момичето.
- В зала... 209.- отвърнах аз, като се замислих.
- Наистина?! Значи ще сме заедно на лекцията!- каза тя и аз се усмихнах.
Започнахме да вървим към аудиторията и да си говорим общи неща с Йешим. Тя отвреме навреме поглеждаше към телефона си и отговаряше на нечии съобщения. Предполагам на Джънгкук.
Не след дълго бяхме в аудорията и заехме местата си. Започнахме да си говорим и в момента съобщенията й просто валяха едно след друго, а Йешим не искаше да отговаря.
- Ех Джънгкук!- въздъхна ядосано тя. Явно иска вниманието й. Колко сладко!
- Отговори на съобщенията му. Може да е нещо важно.- казах аз.
- Не мисля, че е чак толкова важно да спорим кой ще изхвърли боклука!- отвърна тя и аз се засмях.
YOU ARE READING
𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 13/07/2021🪐 🪐Завършена: 25/02/2022🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1- jjk - 31/07/2021🥇 ...