*62*

409 26 9
                                    

Джънгкук отново ме целуна, но този път дори и въздухът ни да свършваше, не спирахме да се целуваме. Той постави ръката си на врата ми и бавно започна да се отпуска назад, а аз следвах посоката му на движение.

След малко беше легнал на леглото, а аз бях върху него, целувайки го страстно. Ръцете ми бяха на бузите му, а неговите бяха на дупето ми, като го мачкаха бавно.

След време започнах с мокри целувки да слизам надолу по врата му, доставяйки му удоволствие. Той леко издаваше стонове, а аз смучех бавно кожата му, докато ръцете ми минаваха по неговите бавно.

След малко Джънгкук ни обърна обратно, като сега той беше над мен и ми доставяше огромно удоволствие. Докато той целуваше всяка една възможна точка по врата ми, аз леко придръпвах крайчето на тениската му.

Изведнъж Джънгкук махна тениската си, след което отново започна да ми доставя удоволствие. Аз започнах да движа ръката си по корема и гърдите му, а това го караше да настръхне. 

След малко ръката ми се плъзна надолу по корема му, след което започна да откопчава колана му. Откопчах копчето на панталона му, след което бавно го плъзнах надолу по краката му.

Джънгкук спря движенията си и ме погледна, а аз сложих ръцете си на бузите му и го целунах. Той започна да премахва всяка една възможна дреха от мен, докато ме целуваше страстно.

Ръката му се плъзна надолу по корема ми и си проправи път към желаното място, докато не стигна до там. Започна да прави плавни движения, докато целуваше около едната ми гърда.

След време вкара пръсти в мен, като редуваше бавни и бързи движения, които ме караха да издавам силни стонове от удоволствие. Джънгкук бавно целуваше където му падне, докато не спираше движенията с ръката си.

След време спря движенията и слезна надолу. Започна да облизва бавно, а това негово действие караше корема ми да се преобръща. Издавах все по-силни стонове, които Джънгкук слушаше с удоволствие.

След като реши, че вече е време, се изправи и бавно започна да навлиза в мен с малкият си приятел, а аз извих назад глава. Джънгкук се движеше бавно, а аз бях стиснала чаршафа от болката, която изпитвах.

След време започнах да усещам удоволствие. Джънгкук започна да се движи все по-бързо, а това ми харесваше още повече. Това чувство беше нещо, което никога не бях усещала преди, но не отричах, че ми харесва.

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now