~На следващият ден~
Г.Т. Т/И
Ето, че пак досадната ми аларма звънна и наруши спокойствието ми. Мразя тази аларма!
- Мразя те!- извиках се на алармата си, а за отговор получих само писъци. Изключих алармата и седнах на леглото, след което започнах да потърквам очите си.
- Утре последно ще пискаш, защото от четвъртък съм във ваканция!- извиках се щастливо аз и станах от леглото, след което директно се запътих към банята.
Измих си зъбите, лицето, оправих си косата, след което излезнах от помещението. Преоблякох се, взех си раницата и отидох в кухнята. Взех си един банан, след което се облякох и излезнах от апартамента ми. Заключих вратата и започнах да слизам надолу по стълбите, докато ядях банана си.
След минута бях на партера, а от банана беше останал само обелката. Хвърлих обелката в коша, след което излезнах от сградата.
- 2 дена!- извика се щастливо Ивайла.
- Само 2 дена и сме свободни!- извика се след нея Юна. Те се радват дори повече от мен.
- Да не забравите, че сме в нас през ваканцията!- предупреди ни Юнги и ние кимнахме. Как можехме да забравим?! Та ние ще подивеем там!
След като се уверихме, че всички са на линия тръгнахме към университета. Коментирахме кой с кого ще бъде в една стая, какво ще правим, какво ще ядем и докато се усетя бяхме пред университета.
Тръгнах към аудорията и не след дълго бях вътре, седнала на мястото си и се замислих в колко часа днес ще се видим с Джънгкук за презентацията. Вчера не уточнихме час, по-скоро не се сетихме да уточним в колко часа. Дано го видя някъде по коридорите поне!
Изведнъж в аудиторията влезна професорът и изглеждаше кисел. Сега пак ще си изкара яда на нас. Защо трябва да имам първа лекция при него?! Не може ли някой друг да бъде на моето място?!
- Ким Джисунг, ела до мен!- каза той. Поне не съм аз тази, която ще бъде опитното зайче на професора. Съжелявам Джисунг, явно днес не ти е ден!
~Skip time~
Лекциите ми свършиха и с Джънгкук се разбрахме аз да отида в тях в 15:00 часа, а сега е 13:06, тоест имам време да се прибера и да си почина.
Без да се замисля тръгнах към нас и не след дълго бях пред кооперацията. Изкарах ключовете си и отключих вратата, след което влезнах вътре и се качих на етажа си. Отключих вратата и влезнах в апартамента. Събух се и директно се запътих към хола.
YOU ARE READING
𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 13/07/2021🪐 🪐Завършена: 25/02/2022🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1- jjk - 31/07/2021🥇 ...