*23*

397 38 11
                                    

Изведнъж  Т/И каза, че е гладна, а другите започнаха да изказват мнението си по въпроса. Явно обича да си похапва. Не след дълго се стигна до това, че останалите не са гладни и се качиха по стаите си, а аз и Т/И останахме в хола, защото и аз бях гладен.

- Какво ти се яде?- попита ме Т/И. Всъщност аз нямах проблем какво ще ям. За мен нямаше значение.

- Без значение.- отвърнах аз.

- Не ми се готви и затова щях да те попитам дали би искал да ядем Рамен?-  каза тя.

- Може.- отвърнах аз и тя се усмихна. Станахме от местата си, след което се запътихме към кухнята. Т/И изкара една голяма тенджера, след което сложи вътре няколко пакета рамен и започна да ги вари. Аз седях отстрани и просто я наблюдавах.

- Наистина със нищо друго не ми се занимаваше в момента и затова ти предложих да си направим рамен. Съжалявам... ако не искаше да ядеш това.- каза тя. Защо се извиняваше? Не разбирах! Не е направила нищо лошо, че да се извинява.

- Защо се извиняваш?- попитах аз объркано.

- Защото малко от малко те карам да ядеш рамен с мен.- отвърна тя. Как може да е толкова сладка, докато се извинява?!

- Не се извинявай!- казах аз и тя се усмихна.

Не след  дълго раменът беше готов. Т/И сложи в две купи, след което седнахме на масата и започнахме да се храним в пълна тишина. Честно казано тишината с нея ми харесваше. Сякаш нямах нужда от нищо друго щом съм с нея.

- Харесва ли ти?- попита ме Т/И изведнъж, като развали тишината.

- Да!- отвърнах аз с пълна уста.

- На мен не ми допада много. Нещо му липсва, но не знам какво.- каза тя.

Не след  дълго бяхме готови. Раздигнахме масата и Т/И изми чиниите, след което седнахме на дивана в хола. Седяхме в тишина и точно в момента беше неловка, докато Т/И не я развали. Добре, че е тя да говори, че иначе аз няма и да си отворя устата.

- Искаш ли да гледаме филм?- попита ме Т/И. Нямах друг избор освен да приема, защото искам да прекараме време заедно, но отново не знам защо. Може би наистина откачам.

- Да.- отвърнах аз и Т/И се усмихна. Тя включи телевизора, след което започна да търси някакъв филм в интернет, а аз я наблюдавах. Красива е! Има дълга коса, красиви очи, хубава усмивка, бяла кожа... чудно ми е как си няма приятел. Та тя наистина е много красива!

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now