Г.Т. Джънгкук
Изкарах телефона си от джоба си и започнах да разглеждам социалните мрежи, докато Т/И не седна до мен.
- Какво правиш?- попита тя и надникна в телефона ми. Какво да отговоря сега? Искам да си говоря с нея!
- Разглеждам... социалните си мрежи.- отвърнах аз студено. Браво Джънгкук, сега момичето ще спре да ти говори, защото го каза много студено. Сега ще скучаеш!
- Защо не танцуваш?- попита ме тя. Защото не си падам по такива неща, но как да ти го кажа, така че да не прозвучи грубо?
- А ти? Ти защо не танцуваш?- попитах аз.
- Не си падам по такива танци.- отвърна тя, като се облегна назад и подпря главата си на дивана. Поне знам, че не съм единственият, който не си пада по такъв тип танци.
- Аз също.- казах аз и тя кимна.
- По-забавно ми е да гледам как се клатушкат напред-назад. Смешни са ми!- каза тя весело.
Сега какво да й кажа? Искам да си говорим, но не знам какво да кажа! Трябваше да съм по-общителен като малък!
- Искаш ли нещо за пиене?- попита ме Т/И. Поне тя може да говори. Не е като мен!
- Да!- отвърнах аз без да се замисля.
- Какво искаш?- попита тя и посочи бутилките с алкохол.
- Уиски.- отвърнах аз и тя кимна. Взе чашата ми и наля количество уиски, след което взе някаква друга бутилка и наля от нея, но не можех да видя какво налива, защото бяха изгасили лампите и единственият източник на светлина беше големият телевизор.
След малко ми подаде чашата и аз я взех. Отпих малко и ми стана ясно, че е сложила вътре и сок.
- Не знам дали ти харесва така, но ние така пием уискито.- каза тя и аз кимнах. Ето, че пак разговорът ни приключи. Какво да кажа, за да завържем разговор? Но когато тя ме попита нещо, се притеснявам какво ще отговоря и затова отговарям с една дума, с което разговорът приключва.
- От кога се познавате с другите?- попитах аз и Т/И ме погледна учудено. Да не би да казах нещо лошо, или нещо, което не трябваше да казвам?
- От доста време. Всъщност никой не е от Сеул от нас. Живеехме в по-малки градове, но се преместихме тук в Сеул, защото училищата, в които искахме да учим бяха тук. Запознахме се в общежитията.- отговори ми Т/И.
YOU ARE READING
𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 13/07/2021🪐 🪐Завършена: 25/02/2022🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1- jjk - 31/07/2021🥇 ...