Г.Т. Джънгкук
- Защо ме гледаш така?- попита ме Т/И.
Какво ще й отговоря сега?! Въобще защо гледах към нея?! Мисли, мисли...- Косата ти.- отговорих аз бързо.
- Какво за нея?- попита тя и започна да пипа косата си. Явно косата й е важна за нея.
- Хубава е!- отвърнах аз, а тя се усмихна. Има красива усмивка.
- Благодаря!- каза тя и бузите й поруменяха. Да не би да се засрами?
Тя отново обърна погледа си към екрана на лаптопа и започна да пише. Пръстите й бързо натискаха клавишите на клавиатурата, а самата тя внимаваше да не сгреши нещо. Очите й игриво минаваха по редовете на листа, след което обръщаше главата си и пишеше в поленцето.
- Готово!- каза тя и се облегна назад.
- Текстът приключи.- продължи тя, но се лъжеше. Аз имах още един лист, който чакаше да бъде проверен, пренаписан, след което трябваше да се въведе в дългата ми презентация.
Без да казвам нищо, отново бръкнах в чантата си и извадих още един лист, след което го оставих на бюрото, а очите на Т/И се разшириха. Какво ли си мисли сега?
- Има още един лист?!- попита учудено. Има... да.
Аз само кимнах в отговор, а от Т/И получих тежка въздишка. Явно й омръзна.
Тя взе листа и започна да чете, докато поправяше грешките, които съм допуснал. Трябва да се упражнявам повече по корейски. Все пак в края на семестъра ще ми се наложи да пиша на корейски.
След малко беше готова с листа и затова започна да пише в слайдовете.
След време започна да потърква очите си. Явно се измори.Облегна се назад на стола и затвори очите си за момент. Сълза потече надолу по бузата й. Защо плаче?!
- Защо плачеш?- попитах аз.
- Не плача.- отвърна тя. Тогава защо сълза се стече надолу по бузата ѝ?
- Просто очите започнаха да ме парят... от лаптопа.- продължи тя.
- Аз ще се оправя.- казах аз.
- Не, обещах, че ще ти помогна и ще ти помогна до края!- отвърна тя.
- Помогна ми... но аз ще се оправя.- казах аз.
- Добре, нека направим така. Да довършим проекта утре. Съгласен ли си?- попита тя, а аз само кимнах и тя се усмихна.
YOU ARE READING
𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 13/07/2021🪐 🪐Завършена: 25/02/2022🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1- jjk - 31/07/2021🥇 ...