*51*

399 31 20
                                    

Г.Т. Т/И

- Джънгкук, избери ми нещо друго. С това приличам на клошар.- казах аз, а Джънгкук ме гледаше с усмивка.

- Защо? На мен много ми харесва. Много добре ти стои!- каза той и ме взе на ръце.

- Джънгкук, остави ме на леглото веднага! Няма да се излагам така пред Минхе!- развиках се аз, но той не ме отразяваше. Остави ме внимателно на дивана и ме покри с одеало.

- Аз отивам да си взема душ.- каза ми той и ми намигна, а аз се нацупих.

- Ако не ми донесеш нещо нормално... ще се съблека и ще седя гола пред Минхе!- заплаших го аз, а той само ми се усмихна.

- Принцесо, къде са ти обноските? Как ще се появяваш гола пред момче, което дори не ти е гадже? Не, не одобрявам.- отвърна той и поклати пръст отрицателно пред лицето ми, а аз погледнах лошо.

- Предизвикваш ли ме?- попитах аз, а той се засмя.

- Няма да се появаш гола пред него!- каза ядосано той, след което излезна от стаята и влезна в банята, а аз въздъхнах. Невъзможен е!

Взех телефонът си от масичката пред дивана и започна да разглеждам социалните си мрежи, докато Джънгкук не излезе от банята. Той застана пред вратата само с кърпа около тялото си, а аз извърнах глава настрани. Исках да го видя, но ще си помисли нещо, което не трябва.

- Онзи идиот го няма все още!- каза Джънгкук и влезна в стаята си, а в този момент на вратата се звънна.

- Влез!- извиках се и вратата се отвори. Секунди по-късно, Минхе беше в стаята, седнал до мен.

- Здравей.- каза аз и се здрависахме, а той ми се усмихна топло.

- Съжалявам, че не мога да те нагостя както трябва, но не мога да стана от мястото си.- казах аз, а той погледна притеснено към кракът ми.

- Сама ли си тук?- попита той и в този момент Джънгкук излезна от стаята си полу гол. После аз нямам обноски. Как може да обикаля така? Нарочно ли го прави?

- Не е сама. Аз се грижа за нея!- каза Джънгкук усмихнато и седна на едното кресло.

- Джънгкук, защо по дяволите обикаляш гол?!- попитах аз, а той се усмихна още по-широко, показвайки заешките си зъбки.

- Няма с какво да се преоблека. Намерих само тези шорти в стаята.- каза той, а аз се опитвах да не покажа никаква реакция.

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now