*65*

335 24 11
                                    

~На следващият ден~

Събудих се сама на леглото. Погледнах към часовника на нощното ми шкафче и видях, че е малко преди 9 часа. Джънгкук отдавна беше отишъл на работа, а аз дори не му направих закуска...

Взех възглавницата на Джънгкук и започнах да я прегръщам. Ухаеше на него, а това ме караше да се чуствам спокойна. Дълго седях така, но след време реших, че е време за ставане.

Станах, оправих леглото, след което си взех бърз душ и започнах да върша обичайната си работа вкъщи. Шетах, сготвих, полях цветята и след време реших, че е време да си взема почивка.

Направих си чаша кафе и седнах на дивана. Взех лаптопа и го оставих върху скута си, след което започнах да си търся занимание, докато не попаднах случайно на една обява. Търсеше се служител в онлайн магазин, към когото могат да се обърнат посетителите на сайта.

От любопитство влезнах да разгледам условията за работа и видях, че са доста добри. Компанията осигуряваше обурудването, заплащането беше добро, а работата, която щях да върша щеше да бъде лека.

Замислих се дали да попитам Джънгкук, но накрая реших да попълня формуляра за работа, а довечера щях да говоря с Джънгкук. Попълних формуляра, който ми отне не повече от 10 минути. След като приключих с всичко, получих съобщение на телефона си, че ще получа телефонно обаждане в рамките на няколко дни, дали съм приета или не.

Продължих да ровичкам в лаптопа си, докато не получих телефонно обаждане. Дали бяха за работата?

Взех бързо телефона си и видях, че е Юна. Въздъхнах, след което вдигнах, а тя директно започна с обясненията. Каза, че са се събрали в двора на Миа всички край басейна и ние с Джънгкук задължително трябва да дойдем. Каза, че не приема откази, след което затвори телефона.

Звъннах на Джънгкук, за да му кажа, че ни викат, а той ми отговори, че като приключи с работата си, ще се прибере и ще идем. Аз започнах да се оправям и точно когато бях готова, Джънгкук се прибра.

Той дойде до мен и ме целуна, след което каза, че отива да се оправя, и влезна в стаята. Аз седнах на дивана, а той след време беше готов. Излезнахме от вкъщи, след което се качихме в колата, и Джънгкук подкара превозното средство.

Скоро бяхме пред къщата на Миа. С Джънгкук слезнахме от колата и се хванахме за ръце, след което влезнахме в двора, а там видяхме всички да се пръскат в басейна с вода.

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now