*30*

396 33 17
                                    


Играехме вече от 30 минути насам, а аз седях тук с Джънгкук и очаквах да видя някого, но никой не минаваше от тук.

- Няма да е!- казах си тихо, след което започнах да вървя към жълтия батут в огромната зала.

- Къде отиваш?- попита ме Джънгкук, като вървеше след мен.

- Да намеря хора, за да ги убия! (Не буквално)- отвърнах аз, а той продължи да ме следва. Защо върви след мен?! Наистина е странен!

- Защо вървиш след мен?- попитах аз объркано.

- За да пазя гърба ти.- отвърна той студено. Нямам думи! Такъв айсберг! Как може да говори толкова студено?!

Щял да ми пази гърба! Ще кажеш, че не мога да се справя сама!

- А твоя гръб кой ще пази?- попитах аз, а той не ми отговори. Качих се на батута, но там се бяха събрали няколко човека от другия отбор.

Щом ги видях, веднага започнах да бягам надолу, защото нямаше как да застрелям всичките. Докато бягах, изведнъж настъпах връзката на обувката си.

Паднах на земята и си ударих коляното.

- Добре ли си?- попита ме Джънгкук, като дойде до мен.

- Да, нищо ми няма.- отвърнах аз макар, че излъгах. Коляното доста ме болеше.

Изправих се, но леко куцах заради болката, която изпитвах.

- Т/И, не си добре...- каза Джънгкук и се опита да хване ръката ми, но аз се отдръпнах. Не исках да ме докосва.

- Добре съм.- казах аз и куцукайки започнах да вървя напред, но бях спряна от Йешим.

- Т/И, какво стана?- попита ме тя.

- Нищо не е станало!- отвърнах аз спокойно. Не исках да тревожа всички заради ожуленото си коляно.

- Затова куцаш?! Кажи какво стана!- настоя тя и аз въздъхнах.

- Паднах.- казах аз и тя ме погледна лошо.

- Защо не внимаваш?! Не стой тук. Прибери се. Не! Джънгкук, ела тук!- каза Йешим и повика Джънгкук. Какво ли щеше да му каже?

- Заведи Т/И на лекар. Може да е станало нещо на крака й!- каза тя и той само кимна. Нарочно ли го прави?! Само тя знае за случилото се, но в момента се опитва да ни сближи! Не искам връзка с човек като него!

- А, не! Джънгкук остава тук, а аз се прибирам. Не е нужно заради мен и други да се прибират. Вие останете тук и си продължете играта, а аз ще се прибера!- противопоставих се аз.

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now