*44*

377 27 18
                                    

~Два месеца по-късно~

Г.Т. Т/И

- Не ми се ходи. Не настоявайте.- казах аз, но не. Йешим и Юна настояваха да идем в гаража, за да гледаме филм. Трябвало задължително да изгледам филма, защото иначе съм щяла да съжалявам.

- Хайде де, Т/И. Джин го избираше два часа. Каза, че трябва задължително всички да го гледаме.- каза Юна, а аз въздъхнах.

- Ако не дойдеш... Джин ще се ядоса и сам ще те заведе до гаража. Всички знаем, че не искаме това... особенно Джин.- продължи Йешим и още една тежка въздишка излезна от устата ми.

- Но след филма си тръгвам.- казах аз и те ме погледнаха лошо.

- И какво ще правиш тук сама? С цветята ли ще си говориш? Знам, че не ти се излиза много, защото с Джънгкук се разделихте, но това не означава, че няма други момчета на улицата, или че всички са студени и отдръпнати!- отвърна ми Йешим, сочейки ме с пръст. Как говори срещу брат си...

Кимнах в знак, че се съгласявам. Имах ли друг избор освен да изляза?

Станах от дивана и отидох в стаята си, след което си изкарах дрехи, и се преоблякох. Оправих си косата, напръсках се с парфюм, взех си парите и с момичетата излезнахме, като започнахме да вървим към гаража на Техьонг.

Не след дълго бяхме там. Влезнахме в гаража и се настанахме, след което започнахме да чакам Намджун и Хосеок да се върнат от магазина. Щели да вземат пуканки, които да изпукаме и нещо за пиене.

- Развълнувани ли сте за филма?- попита Джин, докато слагаше диска с филма в DVD player-а.

- Какво си избрал да гледаме?- попита Саша, а Джин се усмихна самодоволно.

- Тайна! Но мога да ви издавам нищо... филмът много ще ви хареса!- каза той и седна на мястото си, като остави групата да се тръшка, че иска да узнае кой е филмът.

Изведнъж вратата на гаража се отвори, а през нея влезнаха Намджун и Хосеок, но с тях й Джънгкук. Не знаех как да реагирам. Не очаквах да го видя тук, което беше причина сърцето ми да забие бързо от притеснение. За това ли момичетата толкова настояваха да дойда? За да видя него?!

- Здравей...- каза плахо Джънгкук и ми помаха, а аз просто седях и го гледах. Не знаех какво да кажа или по-скоро не исках да кажа нищо. Очаквах, че ще дойде и ще ми се извини, след което отново ще сме заедно, но този път той няма да се държи така студено, но грешах. Той замина без дори да се сбогува с мен, а това заболя. Той просто си тръгна...

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now