~На следващият ден~
Г.Т. Т/И
Събудих се от настоятелно почукване по входната врата на апартамента ми, още в 8 часа сутринта. Кой какво иска от мен толкова рано?
Отначало пренебрегвах шума, но след време започна да става досадно, затова ми се наложи да стана. Отидох до огледалото, като се поогледах малко, след което отворих вратата, а там седеше Джънгкук с няколко торби в ръка.
- Добро утро, принцесо!- каза той весело и влезна в апартамента без да ме остави да кажа каквото и да е било.
- Донесох ти закуска. Не знаех какво ти се яде, затова съм взел няколко вида храна. Ти се оправи, а аз ще сложа храната на масата.- каза той усмихнато, а аз не знаех как да реагирам. Освен, че бях сънена и не можех да асимилирам нещата, ами и беше шокиращо да виждам Джънгкук в апартамента си и то в кухнята.
- Джънгкук, тръгни си. Не искам да разговарям с теб, а камоли да закусвам с теб в апартамента си. Вземи си нещата и може да закусиш във вас си. Аз не желая да закусвам с теб.- казах аз и взех торбите от масата, като ги натиках в ръцете му.
- Т/И, моля те да поговорим. Не искам да сме разделени. Аз се промених!- каза той, а аз поклатих глава отрицателно.
- Казах мнението си за това, което ми каза вчера. Не мисля да повтарям едно и също нещо. Сега, моля те, излез от дома ми.- казах аз и той въздъхна.
- Не мога ли поне да се извиня?- попита ме той, но отново получи отрицателен отговор. Взе си нещата и излезна от нас, като каза, че ще дойде довечера пак и ако се наложи ще спи пред вратата.
Джънгкук си тръгна, а аз отново се върнах в леглото, но не можех да заспя повече, защото се бях разсънила, затова се оправих и закусих, докато гледах някакъв филм, който даваха.
Изведнъж отново се почука на вратата ми, което ме накара да въздъхна тежко. Ако е Джънгкук, ще ми се наложи пак да му обяснявам, че трябва да си тръгва.
Станах от дивана и отворих вратата, а там седяха Йешим, Юна и Ивайла, които без да чакат покана нахлуха в нас. Защо всички влизат така вкъщи днес?
- Т/И, хайде да излезем. Момчетата са открили ново място, където може да седим.- каза Юна весело.
- Хайде Т/И, ще е забавно. Техьонг каза, че ще накара майка си да ни направи сладки.- каза Йешим и започваше да се подготвя да ме убеждава да излизаме.
YOU ARE READING
𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 13/07/2021🪐 🪐Завършена: 25/02/2022🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1- jjk - 31/07/2021🥇 ...