*9*

503 42 51
                                    

- Дино!- каза Техьонг и в този момент Намджун се провикна.

- Готови ли сте?- попита ни и аз, Дияна и Техьонг се обърнахме назад.

- Да!- отвърнахме ние и Намджун и Джънгкук дойдоха до нас.

Намджун каза кой какво да направи и решихме къде ще е мястото на иглуто. Започнахме да трупаме сняг на едно място, за да направим стените на иглуто.

Всички бяха съсредоточени върху работата си и никой не обелваше думичка. Чуваха се само тежки въздушки.

Не след дълго иглуто беше готово и всички си отдъхнахме. Тъкмо когато щяхме да влезем в гаража някой ни оцели със снежни топки. Започна разгорещена война, в която дори и Джънгкук участваше, а аз не можех да повярвам на очите си.

Не след дълго войната ни приключи и влезнахме в гаража на топло. Всеки седна някъде, а Джънгкук отново беше седнал в ъгъла. Не ми харесва да седи винаги в някой ъгъл на гаража и да си мълчи. Така сякаш го няма. Защо не се отпусне малко?

Искам да го заговоря, но когато знам, че ще ми отговоря с една дума, се отказвам. Колко по-лесно щеше да е ако беше малко по-общителен. Сега нямаше да се чудя как да го заговоря.

- Т/И, слушаш ли ме?- попита Джимин.

- Какво?- отвърнах аз объркано.

- До сега ти обяснявах какъв алкохол да вземете с Джънгкук. Всъщност... Джънгкук, ела и ти, за да чуеш какво трябва да вземете с Т/И.- каза Джимин.

Той кимна и дръпна стола си до нас. Джимин запопна да обеснява какво да вземем. Нищо по-различно от другите пъти, но Джимин беше решен, че ще ни го разкаже на дълго и на широко.

Джънгкук седеше и го слушаше, а аз се отегчавах. След дългото му обяснение, вече бяхме уведомени. Поприказвахме си още малко и реших, че е време да се прибираме.

Излезнахме от гаража и всеки си пое по пътя. Не след дълго бях в апартамента си. Преоблякох се, измих си зъбите и директно си легнах.

~На следващия ден~

Събудих се от тропота по тавана. Явно кучето на съседите отново откачаше.
Опитах се да поспя още малко, но не успях, затова станах и отидох до банята. Измих си лицето и зъбите, след което излезнах от помещението.

Отидох в кухнята и си направих закуска. Седнах на бар стола пред бар плота и започнах да закусвам в тишина.

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now