*53*

397 27 14
                                    

Седяхме в тишина и се рисувахме взаимно. Беше ми приятно, но пък от друга страна започваше да ми омръзва. Бях почти готова. Оставаше да добавя някои щрихи, но вече наистина не ми се занимаваше.

- Джънгкук, омръзна ми!- оплаках се аз, а Джънгкук извърна погледа си, след което остави четките и платното на масата. Изкара отново буркана и ми го подаде.

- Вземи едно.- каза той, а аз кимнах. Взех едно листче, а вътре в него пишеше да сготвим заедно. Не бе лоша идея, но Йешим вече беше сготвила, а Джънгкук дори да сготви нещо, няма да е годно за ядене.

- Пише, че трябва да сготвим заедно.- казах аз и Джънгкук се усмихна весело.

- Гладен съм! Нека си сготвим.- каза той въодушевено, но аз поклатих глава в знак на отрицание. Няма да му позволя да ни отрови.

- Йешим вече ни сготви. Просто сложи в две чинии и ги стопли.- казах аз, а Джънгкук направи тъжна муцунка. Иска винаги да е на неговото.

- Но... Аз искам да си сготвим.- каза той тъжно, а аз въздъхнах.

- Добре. Сега ще ядем това, което Йешим е сготвила, а после ще си направим сладки. Искаш ли?- попитах аз, а той кимна щастливо. Стана от мястото си и отиде в кухнята, след което започнах да чувам отварянето и затварянето на вратичките на шкафовете.

След малко Джънгкук се върна с две купи, прибори и две чаши пълни със сок. Остави нещата на масата, след което ми подаде едната купа и започнахме да се храним тихо.

Аз не отделях поглед от храната, а Джънгкук от мен. Защо ме запя постоянно така? Става ми наистина неудобно.

- Ще си направим сладки, нали?- попита Джънгкук, а аз му отговорих, че ще направим. Какво друго можех да кажа? Щеше да мърмори, че иска да си направим сладки.

- Но как ще готвим заедно, като аз не мога да седя права?- попитах аз, а Джънгкук се замисли, след което посочи кухнята.

- Ще те сложа да седиш на плота.- каза той с пълна уста, а аз се усмихнах. Звучеше и изглеждаше много странно. Джънгкук започна да ме пита какво е станало, но не можа да ме накара да кажа защо се смея.

След време бяхме готови. Джънгкук взе мръсните съдове и ги изми, а аз го изчаках кротко. След малко се върна за мен. Взе ме на ръце и отиде в кухнята, след което ме остави на плота.

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now