*7*

521 38 16
                                    

~Няколко месеца по-късно~

Събудих се от проклетата ми аларма. Не може ли поне веднъж да се наспя като хората?

Седнах на леглото и потърках очите си. Толкова много ми се спеше!

Станах и директно се запътих към банята. Измих си зъбите и лицето, след което си оправих косата и излезнах от помещението.

Застанах пред гардероба и започнах да се чудя какво да облека, но изведнъж забелязах, че в стаята ми е прекалено светло за декември месец.

Врътнах главата си към прозореца и видях, че навън вали сняг на парцали и навсякъде беше натрупало. Какво щастие!
Обърнах се отново към гардероба и извадих един бял пуловер и черни прилепнали дънки.

Преоблякох се и се напръсках с парфюм. Сложих си малко аксесоари и вече бях готова. Взех си раницата и отидох в кухнята. Оставих чантата си на един стол и обелих един портокал, след което го изядох.

Измих си ръцете, взех си раницата, сложих си якето и излезнах от апартамента ми. Заключих врата и слезнах надолу по стълбите, след което изленах от сградата.

- Добро утро!- поздравих аз.

- Добро е! Има сняг!- каза весело Техьонг. Като малко дете е!

- Тръгваме ли?- попитах аз.

- Чакаме Саша и Джимин да дойдат. С Джин ни казаха, че ще се забавят около 5 минути, защото Саша се е успала.- отвърна Дияна, която държеше ръката на Техьонг.

Изведнъж Саша и Джимин се появиха.

- Какво ли сте правили снощи, че закъснявате.- каза Юнги и се засмяхме.

- Легнахме си късно, защото играхме на видеоигри!- отвърна Джимин.

- Какви ли са били тези видеоигри?- попитах аз весело, а Саша се зачерви.

- И ти ли Т/И?- попита тя, а аз само се засмях.

- По пътя ще базикаме Саша и Джимин, защото иначе ще закъснеем!- скара ни се Ивайла и ние тръгнахме към университета.

По пътя базикахме Саша и Джимин и се смяхме. Докато се усетя бяхме пред университета. Всички се разпръснаха на някъде, а аз тръгнах към аудиторията по английски.

С Джънгкук караме тази лекция заедно, но никога не седим един до друг. Той винаги е един студен към хората и човек не може да си общува с него. Какво дърво е само...

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now