*3*

609 46 36
                                    

Както си говорихме изведнъж Ивайла се провикна.

- Хайде да играем на криеница!- каза тя въодушевено, а ние се спогледахме.

- Може.- казаха няколко човека.

- Но да си играем на нашата си криеница!- каза Юна.

- На вашата криеница?- попита Йешим.

- Крием се по двойки, за да може играта да приключи по-бързо. Двама търсят заедно и останалите се крият по двойки.- обясни Юнги.

- Джънгкук, ти ще играеш, нали?- попита Йешим, като погледна студеният Джънгкук.

- Да... ще играя.- отвърна той.

- Нека тогава се разпределим кой с кого ще е.- каза Техьонг и донесе маркерите, с които определяме кой с кого ще е. Добави още два за Йешим и Джънгкук.

Обяснихме им, че трябва да вземат един маркер и след това ще видим кой с кого ще е.

Започнахме да броим до 3 и всички грабнаха по един маркер. На мен този път ми се падна черен. Започнах да се оглеждам, за да видя при кой е другият черен маркер и видях, че Джънгкук го държи. Сега трябваше да се крия с него.

Отидох до него, за да му кажа, че сме в един отбор, но той дори не ме забеляза, докато не го повиках по име.

- Джънгкук... преди да съм казала каквото и да е... аз съм Т/И. С теб сме в един отбор.- казах аз и той погледна към ръката ми, в която държах черният маркер.

- Добре.- каза той студено. Дали така се държи и с Йешим?

Сега трябваше да видим кой отбор ще търси другите. Казах на Джънгкук, че ако иска може той да тегли листа, но той не прояви желание. Каза просто " не искам". Как ли беше предложил на Йешим? Ако е бил толкова студен както сега... горкото момиче.

Изтеглих едно листче и за мое щастие нашият отбор щеше да се крие. Казах на Джънгкук, а той просто кимна. Усещах колко скучно щеше да ми бъде с него.

Техьонг и Намджун трябваше да търсят, затова почнаха да броят до 100, а ние се разпръснахме по улицата.

Аз задърпах Джънгкук към моето скривалище и именно това беше обраслата с треви градина на г-жа Хан, която вече живееше със сина си.

Скрихме се в тревите, а Джънгкук седеше и гледаше в една точка като откачалка. Да не би да имаше психични проблеми?! Дали да питам Йелим? Но как ще я питам дали приятелят й има психични проблеми?

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now