*64*

357 22 7
                                    

Джънгкук зави рязко и паркира, което ме накара да се объркам. Какво се беше случило?

Джънгкук изключи двигателя на колата и излезна  от колата, след което дойде до мен и ми отвори вратата. Подаде ръката си и аз я поех, след което излезнах от колата, а той затвори вратата. Джънгкук взе чантата ми и ме хвана за ръката, след което започнахме да вървим към бяла дървена сграда.

- Джънгкук, риба ли ще ловим?- попитах аз, а той се засмя. Защо се смее? От къде да знам аз какво ще правим?

- Не, принцесо. Ще видиш.- отвърна ми той, а аз се нацупих. Никога нищо не ми казва!

- Ама аз искам да знам!- казах аз, а той ме дръпна към себе си и ме целуна, което означаваше, че ми е време да млъкна и просто да оставя Джънгкук да ме води.

След малко той се отдели от мен и ми се усмихна. Хвана ме отново за ръката, след което минахме под малко навесче, а щом го минахме, пред нас се откри красива гледка. Беше малко ресторанче над реката. Наоколо беше укресено с бели, лилави и розови цветчета, а около дървените колони бяха увити лампички.

Джънгкук ни поведе напред и накрая се настанихме на една от крайните маси. Залезът се виждаше прекрасно от тук и всичко беше просто невероятно.

- Харесва ли ти, принцесо?- попита ме Джънгкук, докато сервитьорът оставяше върху масата менютата, а аз в отговор весело му закимах с глава. Джънгкук ми се усмихна и започна да разглежда менюто, а аз последвах примера му.

Не след дълго си избрахме и поръчахме, след което започнахме да си говорим на различни теми. Този път аз говорех, а Джънгкук ме слушаше в захлас. Имах чувството, че просто ме гледа и дори не усмисля какво му казвам.

Скоро храната дойде и започнахме да се храним. С Джънгкук си говорехме на различни теми, докато отхапвахме от вкусната храна, докато изведнъж Джънгкук не ме прекъсна.

- Много си красива!- каза той от нищото, а това ме накара да се задавя. Това беше прекалено рязко, а аз не съм свикнала на тези резки комплименти.

- Благодаря...- казах аз след като се успокоих, но Джънгкук отново повтори думите си, което ме накара да почервенея от срам. Той се засмя на поведението ми, след което дойде до мен и ме целуна нежно.

- Прекрасната ми приятелка!- каза той и ме целуна по бузата, а аз го прегърнах през врата.

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now