Изведнъж песента спря и телефонът ми започна да вибрира. Пъхнах ръката си в джоба и изкарах телефона си, след което видях, че ми звънни Йешим.
Вдигнах и тя веднага започна да ми задава въпроси къде съм и защо не съм казал на никого, че излизам. След като я успокоих, че всичко е наред й казах, че съм близо до къщата на Юнги и затворих.
Забързах крачката си и не след дълго бях пред вратата на къщата. Влезнах вътре и затворих вратата, след което се запътих към хола и видях всички да седят на дивана. Момчетата играеха на видеоигри, а момичетата бяха седнали до тях и си говореха.
- Кукстър, ела да играеш с нас!- каза Техьонг ентусиазирано, без да отделя погледа си от екрана на телевизора.
- В онзи кашон има още няколко джойстика. Вземи един и сядай до нас.- каза Джимин. Аз ги послушах и взех един джойстик, след което седнах до тях и започнахме да играем.
Докато ние играехме, момичетата си говореха и аз слушах това, което коментираха. Юна се оплакваше как някой ден ще прасне някой джойстик по главата на Намджун, а той си нямаше и на представа, че си говореха за него.
Момичетата, които бяха във връзка, първоначално се оплакваха от половинката си, а минути по-късно обясняваха колко са сладки.
Т/И точно в момента просто седеше и слушаше. Тя си нямаше приятел, а аз не разбирах защо. Защо ли си няма приятел?
- Странни сте!- каза Йешим.
- Защо?!- попитаха момичетата.
- До преди 2 минути обеснявахте колко са зле, а после казвате колко са сладки!- Т/И отговори вместо Йешим.
- Скучно ми е!- оплака се Ивайла.
- И на мен!- подкрепи я Саша.
- Но момчетата играят на видеоигри!- каза сърдито Т/И.
- Не можем да ги вържем да ни забавляват!- продължи тя.
Искам да прекараме време заедно, но момчетата ме вързаха да играя на видеоигри с тях. Няма как да ги убедя да правим нещо с момичетата.
~Skip time~
Часът беше около 18:00, а ние цял ден играем на видеоигри. Момичетата си намериха занимание, а на мен започна да ми става скучно по цял ден да играем на видеоигри.
Изведнъж токът спря и из цялата къща беше тъмно. Няколко писъка се чуха от страна на момичетата, което значеше, че ги е страх от тъмното. Дали и Т/И я е страх?!
YOU ARE READING
𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 13/07/2021🪐 🪐Завършена: 25/02/2022🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1- jjk - 31/07/2021🥇 ...