*40*

397 30 4
                                    

Г.Т. Т/И

Влезнах в хола и в този момент видях, че Джънгкук е заспал. Как може да е толкова сладък?

Оставих чашата на малката масичка пред дивана, след което седнах до него и започнах да го галя нежно по чистото му лице.

Усетих, че пареше. Явно вдига температура. Започнах да го будя и след време се събуди. Помогнах му да се изправи, след което му дадох чашата с топлия чай и му казах, че ще донеса термометъра, за да му измерим температурата.

Станах от мястото си и започнах да търся термометъра и не след дълго го открих. Взех го и се върнах при Джънгкук, като сложих температура и започнах да чакам.

Минути по-късно го взех и видях, че температурата му не е много висока, но не е и много ниска.

Отидох до кухнята и взех хапчета, след което дадох на Джънгкук да ги изпие. Той ги изпи, след което изпи чая си и легна, като се покри с одеалото.

Затвори очи, а аз седнах до него и започнах да го наблюдавам. Дишането му беше тежко и отвреме навреме кашляше.

Беше ми тъжно да го гледам така. Не стига, че си счупи ръката заради мен ами сега е и болен. Наистина ми е тъжно.

Погледнах към часовника на ръката си и видях, че лекциите ми са приключили вече. Предполагах, че Йешим скоро ще се прибере и в този момент чух как вратата се отключва.

В следващия момент Йешим влезна вътре и се събу, след което дойде до мен и си остави чантата.

- Здравей!- каза тя усмихнато.

- Здравей!- поздравих я аз.

- Джънгкук... Как е?- попита тя.

- Има малко температура, но предполагам, че след малко ще спадне.- обясних аз и тя кимна.

- Ти ако искаш тръгвай. Все пак щяхме да излизаме с компанията. Ще остана вкъщи и ще се погрижа за Джънгкук. Благодаря, че си се грижела за него.- каза Йешим, но аз не бях съгласна с нея.

Щях да остана тук и да се погрижа за Джънгкук!

- Ти излез. Аз ще се погрижа за Джънгкук.- казах аз и тя ме погледна несигурно.

- Сигурна ли си? Да не се разболееш и ти?- попита тя, но аз бях твърдо решена, че ще остана.

- Да, абсолютно. Ти излез.- казах аз и Йешим се усмихна.

- Щом си решила... нека да направим така.- каза тя и аз се усмихнах. Тя си взе нещата и влезна в стаята, а аз останах до Джънгкук и го наблюдавах.

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now