Г.Т. Джънгкук
Храната пристигна и всички започнаха да се хранят... освен мен. Колкото и да казвах на Т/И, че ръката ми е добре, тя ме болеше и то доста.
Хванах пръчките и се опитах да ям, но уви не успях. Ръката ме болеше дори само като я мръдна леко, а камоли да ям.
Хванах пръчките с лявата си ръка, но опитът ми да ям беше неуспешен. Отново се опитах да ям с дясната си ръка и по време на опита си изохках от болка.
- Отиваме на лекар!- каза Т/И ядосано изведнъж и наруши тишината в стаята.
- Добре съм.- излъгах аз. Не искам да я лъжа, но пък и не искам да се притеснява за мен.
- Затова ли охкаш и пъшкаш?- попита тя ядосано.
- Джънгкук, ставай и отиваме на лекар или в противен случай ще ти се разсърдя!- заплаши ме тя.
Колкото и да не исках да ходя на лекар, не можех да позволя на Т/И да ми се сърди, затова се примирих с това, че трябва да отида на лекар.
Кимнах леко с глава, а тя се изправи и аз след нея.
- И ние ще дойдем.- казаха всички в един глас. Какво щяха да правят толкова много хора с нас?
- Няма нужда да ходим всички. Вие останете тук, а аз ще отида с Джънгкук, защото се чуствам виновна за състоянието му.- отвърна тя и останалите се съгласиха.
Взехме си нещата и закрачих към близката болница. Т/И се опитваше да не куца, но явно я болеше крака. Трябваше да реагирам и да я хвана, когато падаше. Тогава може би кракът й нямаше да бъде в това състояние.
Не след дълго стигнахме до болницата. Любезен мъж ни опъти на къде да отидем и минути по-късно бяхме в кабинета на лекаря.
Лекарят ме помоли да подам ръката си, за да провери дали е счупена. Аз си я подадох и той започна да опипва ръката ми, а аз да стискам зъби от болка.
Т/И гледаше към нас уплашено и същевременно ядосано. Защо се ядосваше в момента? На какво по-скоро се ядосваше?
Лекарят каза, че трябва да направят снимка на ръката ми, за да видят точно дали ръката ми е счупена.
Излезнахме от кабинета и тръгнахме към стаята, в която щяха да направят снимка на ръката ми.
Минути по-късно бяхме пред вратата. Аз влезнаха в стаята, а Т/И изчака отвън, защото не допускаха други хора в помещението.
YOU ARE READING
𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 13/07/2021🪐 🪐Завършена: 25/02/2022🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1- jjk - 31/07/2021🥇 ...