*41*

383 29 4
                                    

~След няколко седмици~

Г.Т. Джънгкук

Събудих се от алармата си. Отворих очите си и първата мисъл, която мина през главата ми беше, че днес Т/И има рожден ден.

Щяхме да й направим парти изненада, затова от мен се очакваше да я размотавам.

Станах от леглото си и директно се запътих към банята. Взех си душ, измих си зъбите и излезнах от помещението. Преоблякох се, след което си направих бърза закуска, която се състоеше от купа с мляко и корнфлейкс.

След 10 минути бях готов. Взех си нещата и излезнах от апартамента, като слезнах надолу по стълбите и излезнах от сградата. Закрачих към квартала на Т/И, но преди това взех един букет, след което продължих към тях.

Не след дълго бях пред кооперацията, в която живееше. Изкарах ключовете от джоба си и отключих входната врата, като влезнах вътре и започнах да се изкачвам нагоре по стълбите.

Не след дълго бях пред вратата на апартамента. Почуках и започнах да чакам Т/И да ми отвори, но уви тя не го направи.

Предположих, че не е чула, затова отново почуках, но резултатът беше същия. Реших да звънна на звънеца, но след като и тогава вратата не се отвори, а в апартамента не се чуваше абсолютно нищо, отключих вратата и влезнах вътре.

Тръгнах към стаята на  Т/И, но тогава видях, че тя е заспала на дивана в хола. Тръгнах към нея и оставих нещата си на масата, след което седнах на дивана и започнах да я будя, но тя не се събуждаше.

Дали не беше болна?

Пипнах я по челото и усетих, че беше топла. Беше се разболяла, но нормално. Времето е студено.

Започнах отново да се опитвам да я събудя, но уви не можех. След малко Т/И си отвори очичките леко и аз й се усмихнах.

- Честит рожден ден!- казах аз и я целунах по челото, а на нейното лице се появи лека усмивка.

- Благодаря.- отвърна тя и в този момент започна да трепери.

- Студено ти е, нали?- попитах аз и тя само кимна леко.

- Къде е термометъра?- попитах аз, а тя само посочи с пръст. Аз станах от мястото си и взех термометъра, след което го сложих и започнах да чакам.

Не след дълго го взех и видях, че има висока температура. Без да й казвам нищо станах от мястото си и започнах да търся лекарства. След като ги намерих се върнах при нея и й помогнаха да се изправи. Дадох й лекарствата, а тя ги изпи, след което легна отново.

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now