Вкъщи беше настанала тишина. Аз бях в кухнята и готвех, докато Джънгкук беше някъде из вкъщи и не се чуваше и звук от него.
След време бях готова с вечерята, затова изключих котлона и сложих храната на масата. След като всичко беше готово, започнах да обикалям из апартамента, за да намеря Джънгкук и накрая го открих в стаята за гости. Беше легнал по корем и разглеждаше бебешките дрешки.
- Сигурен ли си, че ще можеш да изчакаш 9 месеца, за да се роди бебето?- попитах аз и Джънгкук рязко се обърна към мен.
- Не!- отвърна той и поклати глава в знак на отрицание, а аз се засмях тихо. Толкова е сладък!
Отидох до него и легнах на гърбът му, след което започнах да целувам раменете му, а той седеше кротко и чакаше да получи заслуженото си удоволствие. След време спрях с целувките и поставих главата си на гърба му, а той измънка.
- Вечерята е готова.- казах аз тихо, а в отговор отново получих мънкане.
- Джънгкук, аз съм гладна.- казах аз, а той се изкикоти тихичко, след което леко се наклони настрани, и аз се търкулнах надолу върху леглото. Джънгкук стана от леглото и ме взе на ръце, след което тръгна към кухнята.
- Принцесо, не ми се седи на масата.- каза той, а аз погледнах объркано.
- Защо?- попитах аз, а той посочи дивана в хола.
- Искам там да вечеряме. Ще гледаме филм, ще ядем, ще се гушкаме, ще глезим бебето...- започна да ми обяснява Джънгкук, а аз само кимнах с глава. Той ме остави на дивана и ме покри с одеало, след което ми каза да изчакам тук, а той ще сложи масата.
Аз се настаних удобно и прегърнах краката си, а Джънгкук носеше всичко, което беше на масата в кухнята, на малката масичка в хола.
Скоро беше готов. Той седна до мен и пусна телевизора, след което започна да храни и мен, и себе си. Говорехме си, смяхме се, но накрая останаха само мръсните съдове, които Джънгкук щеше да измие.
Аз легнах на дивана и започнах да го чакам, докато гледам телевизия, а Джънгкук миеше чиниите в кухнята. Скоро се върна с две стъклени купички сладолед, които щяхме да изядем с удоволствие.
Джънгкук се настани до мен и започна да яде, докато даваше и от своята купичка на мен, а аз не разбирах защо. Защо ми даваше от сладоледът си, когато те бяха еднакви?
YOU ARE READING
𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 13/07/2021🪐 🪐Завършена: 25/02/2022🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1- jjk - 31/07/2021🥇 ...