*12*

481 40 24
                                    

~На следващият ден~

Г.Т. Т/И

С какво може да започне деня ми?! Разбира се с отвратителната ми аларма!

- Някой ден ще те събудя аз! Да видиш колко е приятно, докато спиш някой да ти вика на главата!- казах ядосано и изключих пискалото.

Минах през банята, оправих се, взех си един банан и излезнах от апартамента си. Заключих вратата и слезнах долу. Както винаги тайфата беше пред нас.

- Добро утро!- поздравихме всички в един глас, след което се засмяхме.

- Отново мъчение!- казахме пак всички заедно, след което отново се засмяхме и започнахме да вървим към университета.
По пътя си говорихме, смяхме се и докато се осъзная бяхме пред университета. Днес имах лекция с Юна, затова се запътихме към аудиторията ни.

Не след дълго бяхме там и седнахме на обичайните си места. Юна започна да ми обяснява за какво са се скарали с Намджун вчера. Понякога наистина ме е жал за него. Нищо лично към Юна, но тя наистина е досадна на моменти. Само се кара на Намджун и той горкия само слуша.

За мое спасение професорът влезе и Юна млъкна. Поне по време на лекциите мълчи. Лекцията мина както обикновенно. Аз писах, професорът говореше. Нищо ново.

След час лекцията свърши. Събрах си набързо нещата и излезнах от аудиторията, след което се запътих към залата, в която имах английски. Сега щях да карам лекция заедно с Джънгкук.

Докато се усетя бях там. Седнах на обичайното си място и започнах да си изкарвам нещата, след което се облегнах назад на седалката и започнах да чакам Джънгкук да дойде.

Изведнъж някой седна до мен. Извъртях главата си настрани и видях Джънгкук.

- Здравей!- казах аз с усмивка.

- Здравей.- отвърна той студено. Нищо ново. Все същия Джънгкук.

Той изкара нещата си и започна да си гледа нещо на телефона. Не мога да разбера защо мълчи. Винаги аз ли трябва да го заговоря?! Не може ли веднъж и той да си отвори устата?! Наистина не го разбирам!

Не разбирам и себе си! Защо седя до него като не си говорим?! Ама и аз съм една странна.

- Ще ми помогнеш ли с проекта?- попита ме Джънгкук. Какъв проект?! Защо аз не знам? О, Боже, ние да не би да имаме проект и аз да не знам?! Къде съм бляла?!

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now