Изведнъж Джънгкук започна да духа срещу раната ми, а аз го погледнах учудено. Какво се опитваше да направи? Защо в момента духа срещу раната ми?
- Не е нужно да го правиш! Не съм малко дете!- казах аз, а той ме погледна и продължи да прави това, което си правеше.
- Престани!- казах аз и се обърнах с гръб към него, а той въздъхна. Защо въздиша сега?! Толкова е странен. Не мога да го разбера!
Продължих да промивам раната си с памучето спирт и изведнъж Джънгкук седна срещу мен. Започва да става нахален!
Докато се усетя беше взел бинт и се опитваше да превърже раната ми.
- Казах, че не ми е нужна помощта ти!- казах аз раздразнено, а Джънгкук само погледна недоволно. Поне имаме напредък- вече показва емоциите си.
Той не ме отрази и хвана ръката ми, като я отмести настрани, след което започна да превързва крака ми.
- Престани!- казах аз и се опитах да се отдръпна назад, но не можах.
- Спри... да мърдаш.- каза той, докато все още превързваше крака ми.
- Казах, че не искам помощта ти!- отвърнах аз, но Джънгкук вече беше готов.
Той не каза абсолютно нищо и просто прибра всичко, което беше изкарал от аптечката, след което стана от дивана и занесе кутията в кухнята.
Аз просто го наблюдавах отстрани и се опитвах да го разгадая. Преди няколко дни се опитвах да говоря с него, но той говореше по такъв начин, че да не можеш да продължиш разговор с него, а сега не се отделя от мен. Как може да промени държанието си за толкова кратък период от време?! Наистина не разбирам!
Дръпнах надолу крачола на анцунг си, след което се облегнах назад и писах на Йешим, че като се приберат да ми пише, защото нямаме ключове за къщата на Юнги и в момента ги чакаме в нас.
Не ми отговори, нито пък ми видя съобщението. Явно все още играеха.
Оставих телефона си на масичката пред дивана, след което взех дистанционното и включих телевизора. Започнах да разглеждам каналите, а през това време Джънгкук дойде и седна на дивана.
Започна да си играе с пръстите на ръцете си и да се оглежда из стаята. Дали искаше да ми каже нещо?
Точно когато си отворих устата, за да го питам дали има нещо, се отказах, защото не исках аз да го заговоря. Все пак ако искаше да си говори с мен щеше да ме заговори.
YOU ARE READING
𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 13/07/2021🪐 🪐Завършена: 25/02/2022🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1- jjk - 31/07/2021🥇 ...