*24*

385 37 10
                                    

~На следващият ден~

Г.Т. Т/И

Събудих се от нечие шушукане. Отворих очите си и видях Саша и Дияна да си говорят шепнейки.

- Добро утро!- поздравих аз, докато се прозявах, а те започнаха да се смеят. Защо се смееха?!

- Добро да е!- отвърна Саша, като се опита да сдържа смеха си, но не й се получи.

- Защо се смеете?- попитах аз объркано.

- Как беше снощи с Джънгкук?- попита Дияна.

- Как така снощи?- попитах аз изплашено. Помня само, че гледахме филм в хола двамата. От там нататък не помня. Как съм се озовала тук?!

- Не знам, ти ще ни кажеш.- отвърна Дияна, като ми се усмихваше мазно.

- Гледахме само филм двамата.- отговрих на въпроса й какво сме правили снощи.

- След това?- попита Дияна, за да подтикне да кажа още подробности, а аз не разбирах защо се усмихва по този начин. Нормално е двама души да гледат филм приятелски, нали?! Ама и аз си задавам едни въпроси... Разбира се, че е нормално!

- След това не помня. Предполагам съм се качила горе и съм заспала.- отвърнах аз, защото наистина предполагам, че се е случило това.

- Лъжеш се!- каза Саша, а аз погледнах объркано. Какво може да се е случило?!

- Джънгкук те качи на ръце тук, а ти спеше!- продължи Дияна, а аз усетих как бузите ми почервеняха. Беше ми неудобно, че ме е качил на ръце в стаята ми. Можеше да ме събуди.

- Какво друго стана докато гледахте „филма"?- попита Дияна като направи кавички с ръце на „филма".

- Нищо, просто гледахме филма!- отвърнах аз, а те ме погледнаха недоверчиво и повдигнаха една вежда.

- И не се случи нищо между вас?- попита Дияна.

- НЕ!- отвърнах аз раздразнено и станах от леглото си, след което излезнах от стаята и се запътих към банята. Влезнах в помещението и си измих лицето и зъбите, след което излезнах и слезнах надолу по стълбите. Влезнах в кухнята, а там видях Джънгкук да пие кафе и да гледа навън през прозореца. Беше ми неловко. Не знаех какво да му кажа. Дали да му благодаря, или да не казвам нищо. Какво да напарвя?!

- Благодаря!- казах изведнъж, след което запуших устата си с ръка. Джънгкук се обърна към мен и ме погледна объркано.

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now