*34*

417 34 16
                                    

~Няколко дни по-късно~

Г.Т. Джънгкук

Събудих се от разговор между Намджун и Джин, които бяха в коридора.

Днес беше 4ти януари, което значеше, че утре си тръгваме, а аз не исках, защото така щях да виждам Т/И по-малко. Искам да прекарваме повече време заедно.

От както съм с гипса, Т/И не спира да обикаля около мен и да ме обсипва с внимание, а на мен това ми харесва, защото цялото й внимание е насочено към мен.

Станах внимателно от леглото и излезнах от стаята, като започнах да вървя надолу по стълбите. Не след дълго бях на първия етаж и се запътих към кухнята, за да пия вода.

Влезнах в помещението, след което взех каната с вода и си налях вода в една чаша.

- Защо не ми каза?! Аз щях да ти дам вода!- каза Т/И изведнъж и дойде до мен, като ме гледаше лошо. Аз изпих цялото съдържание в чашата, след което я оставих на плота.

- Гладен ли си?- попита ме тя и аз кимнах леко с глава. Тя се усмихна, след което започна да прави закуска, а аз седнах на един от многото столове и започна да я наблюдавам.

- Закуска ли правиш?- попита Техьонг и отиде до Т/И.

- Мирише много вкусно! Нямам търпение вече да закусим!- каза той весело, след което излезна от помещението.

Аз седях на стола си и я наблюдавах, а тя не ме забелязваше. Не след дълго тя беше готова със закуската, а всичко стана по-бързо, защото момичетата й помогнаха.

Не след дълго всички бяхме на масата и се хранехме. Е, по-скоро останалите се хранеха, а мен ме хранеше Т/И и това ми се харесваше. Цялото й внимание беше насочено към мен.

- Искаш ли и от това?- попита ме Т/И, като показа една чиния, а аз просто кимнах с глава.

Тя продължи да ме храни, а другите си шушукаха нещо, но на мен не ми пукаше.

- Т/И, започна да глезиш много Джънгкук! И ние искаме!- каза Юна шеговито.

- Да не мислите, че и на Джънгкук му е много приятно?- попита тя раздразнено. Всъщност ми беше прекалено приятно!

Не след дълго се нахранихме и момичетата раздигнаха масата, а аз започнах да се изкачвам нагоре по стълбите, за да отида в стаята си и да се преоблека.

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now