*20*

425 38 20
                                    

Не след дълго стигнахме до къщата на Юнги. Почукахме на вратата и Ивайла ни отвори, след което влезнахме вътре. Джънгкук остави сладките в кухнята, а аз седнах в хола при останалите.

- Доста се забавихте.- каза Миа.

- Докато направим сладките мина време.- отвърнах аз. Започнахме да си говорим и след време решихме, че е време да ядем. Всеки стана от мястото си и отидохме в кухнята.

Седнахме на масата и започнахме да се храним, докато си говорехме. Храната беше вкусна, а ние си говорехме и се смяхме. Беше ми приятно и същевременно забавно. От всяка глава идваше различна идея какво можем да правим и затова започваха безмислени спорове какво да правим. Накрая се стигаше само да смях и подигравки.

Докато се усетя бяхме готови, а от храната бяха останали само и единствено мръсните съдове. Раздигнахме масата, след което някои останаха да измият съдовете, а други отидоха в хола, като започнаха да си говорят.

За съжаление аз бях от тези, които останаха в кухнята, за да измият чиниите. Не след дълго бяхме готови и с останалите отидохме в хола и седнахме на свободните места на диваните.

Юнги ни обясни кой къде ще спи, след което започнахме да си говорим все общи неща. Какво ще правим докато сме в Юнги, какво ще ядем, къде ще ходим и още подобни въпроси, на които всеки си имаше различен отговор.

- Сладките!- изведнъж каза Джимин и стана от мястото си.

- Къде са сладките?- попита той въодушевено и ние се засмяхме. Аз отидох в кухнята и взех кутията със сладките, след което се върнах в хола и я оставих на масата.

Всеки започна да си взима от сладките и съдейки по физиономиите им мисля, че ги харесаха.

- Май им харесаха.- прошепнах на Джънгкук и той кимна.

- На същото мнение съм.- отвърна той, шепнейки.

Продължихме да ядем и не след дълго в кутията не остана нищо. Всички сладки бяха изядени и всички казваха колко хубави са станали бисквитките. Казах, че тайната съставка е любов и всички започнаха да се смеят.

- Какво ще правим сега?- попита Техьонг и всички повдигнаха рамене, защото не знаехме. Щях да предложа да гледаме филм, но на мен самата не ми се гледаше.
Можех да предложа да играем на криеница, но няма къде толкова да се скрием в къщата. Бях останала без идеи.

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now