След това момчето си тръгна, а ние влезнахме в залата. Разпределихме се по отбори, след което започнахме да играем.
Първоначално топката беше в Намджун и той тръгна напред към коша на противоположния отбор, но топката беше взета от Джин, който започна да бяга към нашия кош.
Аз взех топката и тръгнах напред, но пред мен стоеше Юнги, който не ми позволяваше да мръдна, затова се прецелих към Дияна, за да й дам топката, но някой я грабна от ръцете ми. Погледнах надолу и видях, че това е Т/И.
Тя хвана топката, след което започна да бяга, тупайки я, към коша. Изведнъж спря на място и хвърли топката, а тя влезна в коша.
- Две на нула!- извика се тя и започна да скача радостно. Изглеждаше сладка.
Отново започнахме да играем, а Т/И през цялото време се опитваше да ми вземе топката или ми правеше блокада.Няколко пъти ръката й докосна моята, което ме накара да се чуствам странно. Сякаш се случваше нещо в мен когато ме докосне, а дори не знам какво. Объркано ми е. Защо се чувствам така?!
Играта беше напрегната и оживена. Топката постоянно беше в нечия ръка, след което биваше отмъкната от друг.
Не можех да играя както трябва, защото Т/И не спря да ми взима топката и да не ми позволява да я хвана. През цялото време се опитвах да избягам от нея, но тя ме следеше постоянно.
Чувствах се леко застрашен. За първи път някой ме следи. Това не беше точно следене, но дори и това не ми се е случвало никога. Винаги са ме смятали за аутсайдер и рядко ми подаваха топката, а аз всъщност съм добър в баскетбола.
- Джънгкук!- извика се някой и в следващият момент държах в ръцете си топката. Започнах да я тупкам по земята, бягайки към коша на противниковия отбор и вкарах кош.
- 2 точки!- извика се Йешим весело. Започнахме да се поздравяваме, след което започнахме да играем отново.
Сега ние водехме с 3 точки противниковия отбор, а това се отразяваше зле на играта, защото играчите станаха доста агресивни.
Т/И започна да седи неотлъчно до мен, а това беше странно. Тя обикаляше около мен, пречеше ми да хвана топката...но беше забавно от една страна.
Изведнъж топката тръгна към мен, но Т/И отново ми попречи да я хвана с ръката си. Тя я отблъсна и ръката й се удари в гърдите ми, а аз започнах отново да се чуствам странно.
YOU ARE READING
𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 13/07/2021🪐 🪐Завършена: 25/02/2022🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1- jjk - 31/07/2021🥇 ...