~Skip time~
Г.Т. Джънгкук
Часът беше около 15:30, а Т/И все още спеше. Температурата й спадна отдавна, но не исках да я будя, защото знам, че няма да й е добре след като се събуди.
Беше се сгушила в мен и спеше спокойно, а аз я наблюдавах внимателно. Не съм я усещал толкова близо до себе си от доста време, но не се оплаквам от ситуацията, в която се намираме. Харесва ми!
Изведнъж Т/И се размърда и се обърна на другата страна, като сега имах гледка към дългата й мека коса.
Станах от леглото, за да ида до тоалетната, но преди това завих Т/И. Изведнъж тя хвана ръката ми леко, но беше достатъчно силно, за да усетя, че ме държи.
- Къде... отиваш?- попита тя едва - едва.
- До тоалетна.- отвърнах аз, а тя не каза нищо. Отидох до тоалетната, свърших си работата, измих си ръцете и се върнах в стаята на Т/И, след което отново легнах до нея.
- Хайде да хапнеш нещо.- казах аз, но тя измънка недоволно.
- Не искам.- отвърна Т/И.
- Трябва да се храниш.- казах аз, но тя отказваше. Единственото, което повтаряше беше, че не иска да се храни. Поиска само да пие вода, след което отново легна.
След време отново започна да трепери, което означаваше, че й е студено и вдига отново температура. Станах от леглото и взех лекарствата, след което ги дадох на Т/И. Тя ги изпи и отново легна, като се обърна към мен, а аз легнах до нея.
Обвих ръцете си около тялото й, а тя се сгуши. Чувах тежкото й дишане и усещах дъхът й да гали кожата ми. Главата й беше заровена във врата ми, заради което получавах лек гъдел всеки път когато помръдне, защото ме гъделичкаше с носа си.
След време усетих как заспа. Не смеех да помръдна, защото щеше да се събуди. Гледах навън през прозореца на стаята, докато леко я галех по косата.
В апартамента беше гробна тишина. Абсолютно нищо не се чуваше освен тежкото дишане на Т/И, което ме притесняваше. Защо диша толкова тежко?
След време очите ми започнаха се затварят, макар че не исках да заспя все още. На Т/И може да й се наложи да поиска помощ, а аз съм сигурен, че няма да ме събуди, защото спя.
Затворих очите си за момент и точно тогава телефонът ми звънна. Станах колкото се може по-бързо и внимателно от леглото, след което вдигнах телефона.
YOU ARE READING
𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 13/07/2021🪐 🪐Завършена: 25/02/2022🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1- jjk - 31/07/2021🥇 ...