*11*

509 37 27
                                    

Г.Т. Т/И

Събудих се от силна музика. Цялата къща бумтеше заради силният бас, а това караше главата да ме боли.

Останалите в стаята се стреснаха и станаха веднага, а аз излезнах от стаята и там видях Джънгкук, Юнги и Джин да се оглеждат стреснато.

Слезнахме надолу по стълбите и влезнахме в хола, а там видяхме Техьонг да танцува с един моп и да пее с цяло гърло. Повече пиене те няма да пипнат! 

Останалите на дивана все още бяха пияни и се смееха на Техьонг, който все още имаше енергия да танцува.

- Танциии~!- провикна се той и се завъртя около единия си крак. Боже, мили Господи, в какво се забърках?!

Изведнъж музиката спря, защото Намджун изключи телевизора.

- Ти ненормален ли си или да?!- развика се Джин. Ето, че започва поредния скандал между тях двамата и няма да си говорят в продължение на седмица.

- Как ще пускаш силна музика в 4:00 часа?! Да не би да имаш психични отклонения?!- крещеше Джин и виждах как Техьонг започна да се ядосва.

Започнаха да се карат и почти се стигна до бой, но ние ги разделихме. Джънгкук и Юнги качиха Джин горе, а аз и Дияна се опитвахме да успокоим Техьонг, който беше готов да скочи на бой.

Започна да казва как Джин щял да му падне на колене и щял да му се моли да се сдобрят, но Техьонг повече нямал да му прощава.

Със сигурсност няма да помни какво се е случило на сутринта, но сега в яростта си и от алкохола в тялото си, не знае какво говори, но Джин със сигурност ще помни.

Не след дълго Техьонг заспа на дивана, а Дияна заспа на рамото му. Аз се качих в стаята си горе и си легнах.

~Skip time~

Г.Т. Джънгкук

Събудих се от говоренето на сън на Джин. И той е една откачалка. Взех телефона си и видях, че часът е 9:32, а аз съм станал прекалено рано имайки предвид, че си легнах в 2:00 часа и се събудих отново в 4:00 часа.

Реших, че няма да лягам пак, защото долу е като кочина и трябва да се оправи. Станах от леглото и бавно изленах от стаята. Слезнах на първия етаж и реших, че ще мина през кухнята, за да пия вода, след което ще започна да оправям.

Влезнах в кухнята и там видях Т/И да седи пред прозореца и да гледа навън. Защо е станала толкова рано?
Отидох до каната с водата и започнах да си наливам в една чаша, а Т/И се обади.

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now