~На следващият ден~
Г.Т. Т/И
Събудих се от ритането на Дияна по стената. Отворих си очите и видях, че часът е 8:55. Това момиче да не сънува, че играе футболен мач?!
Започнах да се въртя в леглото, но не можех да заспя. Тя риташе яката. Изпъшках недоволно и станах от мястото си, след което слезнах в хола и легнах на дивана в опит да заспя, но вече не можех.
Излежавах се около 10 минути, след което станах от мястото си, за да отида в кухнята и да си направя кафе. Но щом прекрачиха прага на кухнята, видях позната фигура пред себе си, а именно Джънгкук. Беше се обърнал към прозореца и вероятно пиеше кафе.
Реших, че няма да му обърна внимание, затова просто отидох до кафе машината и започнах да си правя кафе.
- Добро утро!- каза изведнъж Джънгкук, което ме накара да се стресна. Реших, че ще се направя, че нищо не съм чула и ще продължа да си правя кафето.
В този момент кафе машината издаде звук, което значеше, че кафето ми е готово. Взех чашата си и тръгнах към вратата, за да седна на дивана в хола.
- Относно снощи, аз-
- Не ми се говори по тази тема, нито ми се говори с теб.- прекъснах го аз, след което излезнах от помещението и влезнах в хола, като седнах на дивана.
Започнах бавно да отпивам от чашата си кафе, която примесена с тишината правеше момента прекрасен. Всички в къщата спяха, а това значеше, че имам момент спокойствие.
Затворих очите си и облегнах главата си на дивана, докато изведнъж не чух нечии стъпки. Отворих очите си и погледнах към източника на шума, след което видях, че това всъщност е Джънгкук.
Той седна на дивана и започна да отпива от кафето си, докато гледа напред. Защо сега дойде тук?! Не разбра ли, че не желая нито да си говоря с него, нито да го гледам?!
Въздъхнах недоволно, след което отпих от кафето си и пуснах телевизора. Започнах да разглеждам каналите, докато едно предаване не грабна вниманието ми и аз започнах да гледам.
След време видях с периферието си как Джънгкук гледа към мен, а това ме караше да се чувствам неудобно. Защо ме гледа по този начин?! Имам чувството, че ме гледа сякаш ще ме отвлекат всеки момент. Не ми харесва как се е втренчил в мен.
YOU ARE READING
𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 13/07/2021🪐 🪐Завършена: 25/02/2022🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1- jjk - 31/07/2021🥇 ...