Какво може да прекъсне прекрасният ми сън ли? Разбира се, че шибаната аларма!
Изпуфтях недоволно и седнах на леглото. Изключих алармата си и започнах да се чудя дали изобщо трябва да ходя в университета и не след дълго реших, че трябва, ако не искам да съм чистачка в някое училище пълно с злобни деца.
Станах от леглото си и влезнах в банята. Оправих се и след което излезнах от помощението. Застанах пред гардероба си и изкарах чифт светло сини дънки и бяла прилепнала по тялото ми блуза.
Преоблякох се и застанах пред огледалото. Сложих си спирала и накъдрих леко краищата на косата си. Взех си раницата и отидох в кухнята.
Отворих хладилника и изкарах един банан. Сложих си якето и излезнах от апартамента си. Заключих вратата и започнах да слизам надолу по стълбите, докато ядях от банана си.
Минута по-късно бях долу. Всички освен Юна и Дияна бяха дошли.
- Кафе?- попита Техьонг и ми подаде чашата.
- Защо си ми взел кафе?- попитах аз.
- Вместо да натисна топлият шоколад, натиснах кафе с мляко, а знаеш, че не харесвам кафето и реших да го дам на теб.- отвърна той и аз се усмихнах.
- Благодаря.- казах аз, взех чашата с кафето и отпих. Все още беше топло. След малко Дияна и Юна дойдоха и тръгнахме към университета. Честно казано вече не ми се спеше. Явно кафето ме разбуди.
Започнахме да си говорим, а Ивайла и Дияна не спряха да се надвикват. Сякаш бяха яли за закуска тонколони!
След дългото ни кряскане по пътя, стигнахме до университета. Всички се разпръснаха, а аз тръгнах към зала 302.
Не след дълго бях там и седнах на обичайното си място. Сложих слушалките си и започнах да слушам музичка, облегната назад. Оглеждах се из ауситорията и изведнъж забелязах Джънгкук да седи на една от седалките на 2 ред до мен.
Беше със слушалки и драскаше нещо в тетрадката си. Изведнъж сложи качулката на черното си худи и продължи да си рисува.
Защо не беше седнал с някого? Принципно студентите в нашият университет са много любопитни и веднага се лепят на чужденците от програмата. Защо ли беше сам?
Започнах да мисля над това защо седи сам, но не стигнах до извод.
Не след дълго професорът влезе в аудиторията и лекцията започна.
YOU ARE READING
𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 13/07/2021🪐 🪐Завършена: 25/02/2022🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1- jjk - 31/07/2021🥇 ...