*58*

405 30 20
                                    

Г.Т. Т/И

Седяхме под чадъра и се наслаждавахме на времето. Аз ядях измислените от Джънгкук сандвичи с течен шоколад и банани, докато пиехме бананово мляко.

Джънгкук постоянно казваше, че съм изцапана около устните и ме целуваше с идеята, че по този начин ще ме почисти.

- Джънгкук, случайно да си котка, че постоянно ме целуваш, защото съм изцапана?- попитах аз объркано, а той се засмя, след което кимна.

- Ако така ще ми позволиш да те целувам, да.- отвърна той и се засмяхме, а аз го целунах нежно. Джънгкук сложи ръката си на кръста ми и ме придърпа към себе си, като задълбочи целувката.

- Принцесо, яде ли ти се сладолед?- попита ме той след като се отделихме един от друг, а аз кимнах щастливо с глава. Той изкара една кутия и две лъжици, след което започна да ми дава в устата и да ме цапа, за да може после да ме целува.

- Мисля, че някой не може да ми се насити.- казах аз горделиво, а Джънгкук закима бързо с глава, гледайки ме много сладко.

- Знаех си. Аз съм чудесна!- казах аз и преметнах с ръка назад косата си, а това накара Джънгкук да се засмее с пълно гърло.

- Защо ми се смееш?- попитах аз и се нацупих, като кръстосах ръце пред гърдите си, а това накара Джънгкук да се засмее още повече.

- Много смешно!- казах аз сърдито и извърнах глава назад, а Джънгкук хвана с двата си пръста брадичката ми, след което ме целуна нежно.

- Не ми се сърди, принцесо.- каза той с тъжна муцунка, а аз продължавах да се правя на сърдита, за да получа повече внимание.

Джънгкук леко ме бутна назад и аз легнах на земята. Той се надвеси над мен, след което бавно легна и започна да ме гали по лицето и косата. Гледаше ме много съсредоточено, което пораждаше в мен любопитство.

- Защо ме гледаш така?- попитах аз, а той само ми се усмихна, след което ме целуна.

- Не знам... Харесва ми да седим така, да те усещам толкова близо, да те докосвам без да искам разрешение от когото и да е.- започна да обеснява той, докато милваше цялото ми лице с ръка.

Аз му се усмихнах, а той постави главата си на гърдите ми. Започнах да го галя по косата, докато си говорехме тихичко на различни теми. Джънгкук отново се обясняваше и си правеше шегички с мен, а аз се правех на сърдита.

𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now