Г.Т. Т/И
Събудих се от алармата на телефона си. Отворих очите си и усетих, че съм се схванала, защото бях заспала на дивана.
Станах по най-бързият начин от дивана и се запътих право към банята. Измих си зъбите, след което и лицето и излезнах от помещението. Преоблякох се и отидох в кухнята и взех първото нещо, което видях в хладилника, а именно прясно мляко.
Сложих си якето и си взех телефона, за да видя колко е часът, но в този момент той се изключи. Нямах батерия, а вчера не го оставих да се зарежда.
- Мамка му!- измърморих на глас, след което си взех зарядното и излезнах от нас. Слезнах надолу по стълбите, докато пиех от прясното мляко и излезнах от сградата.
Всички ме чакаха отвън, а аз се надявах да не съм закъсняла.
- Добро утро!- поздравих аз.
- Добро утро!- поздравиха ме всички в един глас. Тръгнахме към университета, говорейки си тихо, защото на всички ни се спеше.
- Саша.- казах аз и тя се обърна към мен.
- Да, Т/И.- отвърна тя.
- Може ли да взема за малко телефона ти и да пиша на Джънгкук, че нямам батерия на телефона?- попитах аз и тя ме погледна някак странно.
- Разбира се, че може! Какви са тези въпроси?! Ето, заповядай!- отвърна тя и извади телефона си от задния джоб на панталона си.
Аз писах на Джънгкук, а той не видя съобщението. Може би в момента се оправя за университета.
Върнах телефона на Саша, след което й благодарих и продължихме да си вървим. Не след дълго стигнахме до университета и всички се разпръснаха на някъде.
Тръгнах към аудиторията си и след като стигнах, влезнах в залата и се настаних на обичайното си място. Изкарах си нещата, след което започнах да си рисувам.
Колко ми се искаше да мога в момента да слушам музика, но уви не можех. Сега просто си рисувах цветчета и завъртулки в тетрадката, а в главата ми се въртеше Джънгкук. Дали е видял съобщението?
Ако не го е видял ще му кажа когато имаме час, а това е много скоро.
Изведнъж професорът влезе в стаята и започна да разказва лекцията си, а аз слушах и записвах.
~Skip time~
Г.Т. Т/И
И тази лекция приключи и си събрах нещата, след което тръгнах към другата аудитория, където щях да карам лекция заедно с Джънгкук.
YOU ARE READING
𝑀𝓎 𝒞𝑜𝓁𝒹 𝐵𝑜𝓎𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹// 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 13/07/2021🪐 🪐Завършена: 25/02/2022🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1- jjk - 31/07/2021🥇 ...